LUKÁŠOVÁ, Růžena a Alena KLAPALOVÁ. Vzájemné postoje malých podniků a úřadů místní správy z pohledu relationship marketingu (výsledky empirického výzkumu). E & M EKONOMIE A MANAGEMENT. Liberec, 2010, roč. 13, č. 3, s. 96-113. ISSN 1212-3609.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Vzájemné postoje malých podniků a úřadů místní správy z pohledu relationship marketingu (výsledky empirického výzkumu)
Název česky Vzájemné postoje malých podniků a úřadů místní správy z pohledu relationship marketingu (výsledky empirického výzkumu)
Název anglicky Mutual Attitudes of Small Enterprises and Local Authorities from the Point of View of Relationship Marketing (Results of Empirical Research)
Autoři LUKÁŠOVÁ, Růžena (203 Česká republika, garant, domácí) a Alena KLAPALOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání E & M EKONOMIE A MANAGEMENT, Liberec, 2010, 1212-3609.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Impakt faktor Impact factor: 0.278
Kód RIV RIV/00216224:14560/10:00044600
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
UT WoS 000288579200009
Klíčová slova česky Relationship marketing; stakeholdeři; malé podniky; úřady místní správy;
Klíčová slova anglicky Relationship marketing; stakeholders; small enterprises; local government authorities;
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: Mgr. Michal Petr, učo 65024. Změněno: 5. 5. 2020 13:52.
Anotace
V příspěvku jsou prezentovány výsledky výzkumu, který byl proveden v rámci mezinárodního projektu Relationship Marketing of Micro and Small Enterprises along with Local Authorities(Comparative Research), na jehož realizaci se podíleli pracovníci Ekonomické univerzity K. Adamieckiego v Katowicach, Univerzity Mateja Bela v Banské Bystrici, Ekonomicko-správní fakulty MU a Fakulty podnikatelské VUT v Brně. Projekt byl zaměřen na zjištění míry implementace relationship marketingu v mikro a malých podnicích a úřadech veřejné správy zkoumaných zemí. Příspěvek prezentuje dílčí výzkumné výzkumné výsledky, týkající se vzájemných postojů mikro a malých podniků a úřadů veřejné správy České republiky.
Anotace anglicky
The paper presents the results of the research carried out within the framework of the international project Relationship Marketing of Micro and Small Enterprises along with Local Authorities (Comparative Research) in which employees of the Karol Adamiecki University of Economics Katowice, Matej Bel University in Banska Bystrica, Faculty of Economics and Administration of Masaryk University Brno and Faculty of Business and Management of Brno University of Technology cooperated. The project aimed to explore the degree to which relationship marketing is implemented in small enterprises and authorities of local government in the examined countries. This paper presents partial results concerning the mutual attitudes of small enterprises and authorities of local government in the Czech Republic.
Návaznosti
MUNI/A/0905/2009, interní kód MUNázev: Ekonomika a management podniku v globalizovaném prostředí (Akronym: EMP)
Investor: Masarykova univerzita, Ekonomika a management podniku v globalizovaném prostředí, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 5. 8. 2024 11:20