2010
Vzájemné postoje malých podniků a úřadů místní správy z pohledu relationship marketingu (výsledky empirického výzkumu)
LUKÁŠOVÁ, Růžena a Alena KLAPALOVÁZákladní údaje
Originální název
Vzájemné postoje malých podniků a úřadů místní správy z pohledu relationship marketingu (výsledky empirického výzkumu)
Název česky
Vzájemné postoje malých podniků a úřadů místní správy z pohledu relationship marketingu (výsledky empirického výzkumu)
Název anglicky
Mutual Attitudes of Small Enterprises and Local Authorities from the Point of View of Relationship Marketing (Results of Empirical Research)
Autoři
LUKÁŠOVÁ, Růžena (203 Česká republika, garant, domácí) a Alena KLAPALOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
E & M EKONOMIE A MANAGEMENT, Liberec, 2010, 1212-3609
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Impakt faktor
Impact factor: 0.278
Kód RIV
RIV/00216224:14560/10:00044600
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
UT WoS
000288579200009
Klíčová slova česky
Relationship marketing; stakeholdeři; malé podniky; úřady místní správy;
Klíčová slova anglicky
Relationship marketing; stakeholders; small enterprises; local government authorities;
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 5. 5. 2020 13:52, Mgr. Michal Petr
V originále
V příspěvku jsou prezentovány výsledky výzkumu, který byl proveden v rámci mezinárodního projektu Relationship Marketing of Micro and Small Enterprises along with Local Authorities(Comparative Research), na jehož realizaci se podíleli pracovníci Ekonomické univerzity K. Adamieckiego v Katowicach, Univerzity Mateja Bela v Banské Bystrici, Ekonomicko-správní fakulty MU a Fakulty podnikatelské VUT v Brně. Projekt byl zaměřen na zjištění míry implementace relationship marketingu v mikro a malých podnicích a úřadech veřejné správy zkoumaných zemí. Příspěvek prezentuje dílčí výzkumné výzkumné výsledky, týkající se vzájemných postojů mikro a malých podniků a úřadů veřejné správy České republiky.
Anglicky
The paper presents the results of the research carried out within the framework of the international project Relationship Marketing of Micro and Small Enterprises along with Local Authorities (Comparative Research) in which employees of the Karol Adamiecki University of Economics Katowice, Matej Bel University in Banska Bystrica, Faculty of Economics and Administration of Masaryk University Brno and Faculty of Business and Management of Brno University of Technology cooperated. The project aimed to explore the degree to which relationship marketing is implemented in small enterprises and authorities of local government in the examined countries. This paper presents partial results concerning the mutual attitudes of small enterprises and authorities of local government in the Czech Republic.
Návaznosti
MUNI/A/0905/2009, interní kód MU |
|