2010
Příprava učitelů technických předmětů na tvorbu multimediálních výukových opor využitelných v oblasti volby povolání na ZŠ praktických.
DOSEDLA, MartinZákladní údaje
Originální název
Příprava učitelů technických předmětů na tvorbu multimediálních výukových opor využitelných v oblasti volby povolání na ZŠ praktických.
Název česky
Příprava učitelů technických předmětů na tvorbu multimediálních výukových opor využitelných v oblasti volby povolání na ZŠ praktických.
Název anglicky
Preparation of teachers of technical subjects for the creation of multimedia educational supports available in the choice of profession at the primary school.
Autoři
DOSEDLA, Martin (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Hradec Králové, Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů, 3 s. 2010
Nakladatel
Gaudeamus
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/10:00044788
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7435-014-6
ISSN
Klíčová slova česky
volba povolání; multimédia; technické předměty
Klíčová slova anglicky
choice of occupation; multimedia; technical subjects
Změněno: 7. 2. 2011 19:39, Ing. Martin Dosedla, Ph.D.
V originále
Příspěvek předkládá dílčí výsledky výzkumu v oblasti volby povolání na ZŠ praktických, kdy ke specifikům daného prostředí mohou být využívány multimediální výukové opory. Výzkumem jsme zjistili, že žáci těchto škol potřebují vyšší motivaci k učení a jejich informovanost o technických profesích, řemeslech a učebních oborech vhodných pro ně není dobrá. Použitím vhodných interaktivních multimediálních opor můžeme dosáhnout lepší výsledků. Studenti katedry technické a informační výchovy si v inovovaných předmětech osvojují znalosti nutné pro tvorbu multimediálních opor vhodných do této oblasti a seznamují se s technologiemi k jejich vývoji. Takto mohou jako budoucí učitelé kvalifikovaněji vytvářet výukové materiály.
Anglicky
Paper focuses on research at the field choice of occupation of pupils at primary practical schools using multimedia study supports and preparation of students of technical education and information science for practical application of modern educational methods. By research we found that students of these schools need more motivation to learn and their awareness of the technical professions, trades and apprenticeships appropriate for them is not good.