2010
Efektivita využití MyIMLE při reedukaci žáků se speciálními potřebami
HRBÁČEK, JiříZákladní údaje
Originální název
Efektivita využití MyIMLE při reedukaci žáků se speciálními potřebami
Název anglicky
MyIMLE utilization efficiency in reeducation of pupils with special needs
Autoři
Vydání
Inklusivní vzdělávání v primární škole, Vzdělávání žálů se speciálními vzdělávacími potřebami, sborním z konference s mezinárodní účastí, 2010
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
MyIMLE;interaktivní opory propojené s reálnými systémy;reedukace;Flash animace
Klíčová slova anglicky
MyIMLE;interactive support connected to real systems;reeducation;Flash animations
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 20. 1. 2011 15:07, doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D.
V originále
Reedukace žáků se speciálními potřebami je prováděna mnoha způsoby za použití různých nástrojů a prostředků. Pro tyto účely je často využíván speciální drahý hardware se specielním softwarem. Na naší katedře vyvíjíme interaktivní multimediální výukový systém, který umožňuje propojení Flash animací s reálnými systémy. Hardware pro tento systém je levný a lze jej často vyrobit i vlastními silami. Software je vytvářen ve Flash a mohou jej tedy snadno vytvářet kreativní uživatelé sami. Propojení multimediálních interaktivních animací s externími systémy může zvýšit motivaci žáka k procvičování potřebných činností a tím zlepšit výsledný efekt. V rámci výzkumného záměru - kód: MSM0021622443, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání připravujeme dvě aplikace, pomocí kterých bychom rádi zvýšení motivace ověřili.
Anglicky
Reeducation of pupils with special needs is realized by many ways and using various tools. For these purposes special software connected to PC is used. At our department, a new interactive multimedia system, which makes possible to connect Flash animations with various systems, is being developed. The hardware for this system is cheap and it is even possible for skilled users to create this hardware. The users can also create their own software in Flash. The connection of interactive multimedia animations with external systems can motivate a pupil to practice necessary activities. Within the research code MSM0021622443, Special needs of students in the context of the General educational program for basic education, we have been preparing two applications and we would like to verify the improvement in the motivation.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|