DOSKOČILOVÁ, Marie a Kateřina VLČKOVÁ. The Analysis of Gender Differences in the Use of Foreign Language Learning Strategies. In ECER 2010. 2010.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název The Analysis of Gender Differences in the Use of Foreign Language Learning Strategies
Název česky Analýza genderových rozdílů v použití strategií učení se cizímu jazyku
Název anglicky The Analysis of Gender Differences in the Use of Foreign Language Learning Strategies
Autoři DOSKOČILOVÁ, Marie a Kateřina VLČKOVÁ.
Vydání ECER 2010, 2010.
Další údaje
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Marie Doskočilová, Ph.D., učo 12574. Změněno: 23. 9. 2010 20:31.
Anotace
The presentation introduces a complex research into the relation between the foreign language strategy use and gender. The research was conducted in the fifth and ninth classes of elementary schools and grammar schools. It is set into the frame of Oxford taxonomy of strategies (1990) and her strategy inventory is being used as well as being complemented with our own questionnaire. Spearman coefficient is used for determining the correlation between strategy use and gender. The results of these analyses are presented in the paper.
Anotace česky
V prezentaci je představen komplexní výzkum vztahu použití strategií učení se cizímu jazyku (FLLS) a genderu. Výzkum byl proveden v pátých a devátých ročnících základních škol a na gymnáziích. Výzkum je zasazen v teoretickém rámci taxonomie strategií podle L.R. Oxfordové (1990) a využívá jejího dotazníku (SILL) doplněného o vlastní dotazník. Korelace mezi využíváním strategií a pohlavím žáků jsou analyzovány pomocí Spearmanova korelačního koeficientu. V příspěvku jsou prezentovány výsledky těchto analýz.
Návaznosti
LC06046, projekt VaVNázev: Centrum základního výzkumu školního vzdělávání (Akronym: RECES)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centrum základního výzkumu školního vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 00:18