HAVEL, Jiří a Hana FILOVÁ. Inkluzivní učitel v inkluzivní primární škole. In Vítková, M.; Havel, J. (eds.) Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Brno: Paido, 2010, 9 s. ISBN 978-80-7315-199-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Inkluzivní učitel v inkluzivní primární škole
Název anglicky Inclusive Teacher in Inclusive Primary School
Autoři HAVEL, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí) a Hana FILOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání Brno, Vítková, M.; Havel, J. (eds.) Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, 9 s. 2010.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00044917
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-199-7
Klíčová slova česky Primární vzdělávání; profesionální výkon učitele; inkluze; výuka žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.
Klíčová slova anglicky Primary education; professional teacher`s competences; inclusion; education of pupils with special educational needs.
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Hana Filová, Ph.D., učo 2134. Změněno: 4. 3. 2011 11:30.
Anotace
Příspěvek přináší další informace z výzkumu zabezpečení výuky žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni základní školy řešeného v rámci výzkumného záměru PdF MU. Zabývá se analýzou profesionálního výkonu učitele v inkluzivní primární škole. Zkoumá strukturu profesních kompetencí učitelů pro nevyčleňující výuku, které byly analyticky vyhodnoceny na základě pozorování.
Anotace anglicky
The article brings new information obtained from research that focused on education of pupils with special educational needs in primary school. The survey has been conducted as a part of the research project of the Faculty of Education of Masaryk University. It focuses on the analysis of a professional performance of teachers in inclusive primary school. It analyses a structure of teachers` professional competences for inclusive education.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 6. 5. 2024 03:33