PLUCKOVÁ, Irena a Hana SVATOŇOVÁ. Integrace přírodovědných předmětů na ZŠ a její podpora z ESF. In Aktuální aspekty pregraduální přípravy a postgraduálního vzdělávání učitelů chemie. první. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě - Přírodovědecká fakulta, 2010, s. 217 - 222. ISBN 978-80-7368-426-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Integrace přírodovědných předmětů na ZŠ a její podpora z ESF
Název česky Integrace přírodovědných předmětů na ZŠ a její podpora z ESF
Název anglicky The integration of science subjects at elementary school and her support of the European Structural Funds
Autoři PLUCKOVÁ, Irena (203 Česká republika, garant, domácí) a Hana SVATOŇOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání první. Ostrava, Aktuální aspekty pregraduální přípravy a postgraduálního vzdělávání učitelů chemie, od s. 217 - 222, 6 s. 2010.
Nakladatel Ostravská univerzita v Ostravě - Přírodovědecká fakulta
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00044972
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7368-426-6
Klíčová slova česky integrovaná přírodověda ESF
Klíčová slova anglicky Science European Structural Funds
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Irena Plucková, Ph.D., učo 9651. Změněno: 10. 3. 2013 20:12.
Anotace
Příspěvek vznikl na podporu projektu z ESF Syntézou poznatků přírodních věd k rozvoji klíčových kompetencí učitelů s důrazem na realizaci kurikulární reformy. Snaha o uplatňování syntézy poznatků tak, aby byly aplikovatelné pro běžný život, je výzvou pro všechny pedagogy. Na spolupráci učitelů z řady škol, univerzit a využíváním finančních prostředků např. z evropských strukturálních fondů pro podporu integrace ve škole nabytých vědomostí lze vidět snahu celé komunity o zlepšení stávající situace v tomto bezesporu důležitém způsobu vzdělávání. Řešitelé projektu Syntézou poznatků přírodních věd k rozvoji klíčových kompetencí učitelů s důrazem na realizaci kurikulární reformy zúročují své zkušenosti a poznatky z výzkumů týkající se integrované výuky studentů učitelství prvního i druhého stupně, a připravují konkrétní materiály pro učitele z praxe včetně potřebných kurzů.
Anotace anglicky
The challenge for all teachers is a synthesis of knowledge application for everyday life. The number of teachers of all type school (elementary schools, high schools and universities) cooperated for this reason. The integration of knowledge acquired at school will be outcomes of important learning way. Research team used the experience in integrated teaching of students of elementary schools (first and second degrees). On the other hand, researches prepare specific materials for teachers and hold enquired courses. This paper supported by European Structural Funds project Development of Teachers Key Competencies for Implementation of the Curricular Reformby the Science Investigation
VytisknoutZobrazeno: 10. 6. 2024 17:01