D 2010

Integrace přírodovědných předmětů na ZŠ a její podpora z ESF

PLUCKOVÁ, Irena a Hana SVATOŇOVÁ

Základní údaje

Originální název

Integrace přírodovědných předmětů na ZŠ a její podpora z ESF

Název česky

Integrace přírodovědných předmětů na ZŠ a její podpora z ESF

Název anglicky

The integration of science subjects at elementary school and her support of the European Structural Funds

Autoři

PLUCKOVÁ, Irena (203 Česká republika, garant, domácí) a Hana SVATOŇOVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

první. Ostrava, Aktuální aspekty pregraduální přípravy a postgraduálního vzdělávání učitelů chemie, od s. 217 - 222, 6 s. 2010

Nakladatel

Ostravská univerzita v Ostravě - Přírodovědecká fakulta

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/10:00044972

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7368-426-6

Klíčová slova česky

integrovaná přírodověda ESF

Klíčová slova anglicky

Science European Structural Funds

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 10. 3. 2013 20:12, Mgr. Irena Plucková, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek vznikl na podporu projektu z ESF Syntézou poznatků přírodních věd k rozvoji klíčových kompetencí učitelů s důrazem na realizaci kurikulární reformy. Snaha o uplatňování syntézy poznatků tak, aby byly aplikovatelné pro běžný život, je výzvou pro všechny pedagogy. Na spolupráci učitelů z řady škol, univerzit a využíváním finančních prostředků např. z evropských strukturálních fondů pro podporu integrace ve škole nabytých vědomostí lze vidět snahu celé komunity o zlepšení stávající situace v tomto bezesporu důležitém způsobu vzdělávání. Řešitelé projektu Syntézou poznatků přírodních věd k rozvoji klíčových kompetencí učitelů s důrazem na realizaci kurikulární reformy zúročují své zkušenosti a poznatky z výzkumů týkající se integrované výuky studentů učitelství prvního i druhého stupně, a připravují konkrétní materiály pro učitele z praxe včetně potřebných kurzů.

Anglicky

The challenge for all teachers is a synthesis of knowledge application for everyday life. The number of teachers of all type school (elementary schools, high schools and universities) cooperated for this reason. The integration of knowledge acquired at school will be outcomes of important learning way. Research team used the experience in integrated teaching of students of elementary schools (first and second degrees). On the other hand, researches prepare specific materials for teachers and hold enquired courses. This paper supported by European Structural Funds project Development of Teachers Key Competencies for Implementation of the Curricular Reformby the Science Investigation