2010
Understanding Brand Web Site Positioning in the New EU Member States: The Case of the Czech Republic
OKAZAKI, Shintaro a Radoslav ŠKAPAZákladní údaje
Originální název
Understanding Brand Web Site Positioning in the New EU Member States: The Case of the Czech Republic
Název česky
Objasnění positioningu internetových stránek značek v nových členských zemích EU: příklad České republiky
Autoři
OKAZAKI, Shintaro (392 Japonsko) a Radoslav ŠKAPA (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Hershey, New York (US), Tatnall, Arthur. (ed.), Web Technologies: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications, od s. 1228-1248, 19 s. 4. 2010
Nakladatel
Idea Group Reference
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50600 5.6 Political science
Stát vydavatele
Spojené státy
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14560/10:00045041
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
1-60566-982-2
Klíčová slova česky
marketing, globální strategie, lokální strategie, internetové prezentace
Klíčová slova anglicky
Marketing; global strategy; local strategy; websites presentations
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 25. 1. 2013 15:04, doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
V originále
This chapter examines Web sites created by American Multinational Corporations (MNCs) in the Czech Republic. Utilizing a content analysis technique, we scrutinized (1) the type of brand Web site functions, and (2) the similarity ratings between the home (U.S.) sites and Czech sites. Implications are discussed from the Web site standardization versus localization perspective.
Česky
Tato kapitola knihy zkoumá míru standardizace internetových prezentací amerických nadnárodních společností působících v ČR. Pomocí obsahové analýzy jsou prozkoumány (1) typy funkcí na internetových stránkách a (2) podobnost mezi domácí (americkou) a českou verzí stránek. Výsledky jsou zasazeny do diskuse týkající se standardizace a lokalizace v marketingu.
Návaznosti
MUNI/A/0905/2009, interní kód MU |
|