C 2010

Understanding Brand Web Site Positioning in the New EU Member States: The Case of the Czech Republic

OKAZAKI, Shintaro a Radoslav ŠKAPA

Základní údaje

Originální název

Understanding Brand Web Site Positioning in the New EU Member States: The Case of the Czech Republic

Název česky

Objasnění positioningu internetových stránek značek v nových členských zemích EU: příklad České republiky

Autoři

OKAZAKI, Shintaro (392 Japonsko) a Radoslav ŠKAPA (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Hershey, New York (US), Tatnall, Arthur. (ed.), Web Technologies: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications, od s. 1228-1248, 19 s. 4. 2010

Nakladatel

Idea Group Reference

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50600 5.6 Political science

Stát vydavatele

Spojené státy

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14560/10:00045041

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

1-60566-982-2

Klíčová slova česky

marketing, globální strategie, lokální strategie, internetové prezentace

Klíčová slova anglicky

Marketing; global strategy; local strategy; websites presentations

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 25. 1. 2013 15:04, doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.

Anotace

V originále

This chapter examines Web sites created by American Multinational Corporations (MNCs) in the Czech Republic. Utilizing a content analysis technique, we scrutinized (1) the type of brand Web site functions, and (2) the similarity ratings between the home (U.S.) sites and Czech sites. Implications are discussed from the Web site standardization versus localization perspective.

Česky

Tato kapitola knihy zkoumá míru standardizace internetových prezentací amerických nadnárodních společností působících v ČR. Pomocí obsahové analýzy jsou prozkoumány (1) typy funkcí na internetových stránkách a (2) podobnost mezi domácí (americkou) a českou verzí stránek. Výsledky jsou zasazeny do diskuse týkající se standardizace a lokalizace v marketingu.

Návaznosti

MUNI/A/0905/2009, interní kód MU
Název: Ekonomika a management podniku v globalizovaném prostředí (Akronym: EMP)
Investor: Masarykova univerzita, Ekonomika a management podniku v globalizovaném prostředí, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty