k 2010

Leadership in the Processes of Organisational Learning in Schools - First Steps to Carry out a Research Project

POL, Milan, Lenka HLOUŠKOVÁ, Bohumíra LAZAROVÁ, Petr NOVOTNÝ, Martin SEDLÁČEK et. al.

Základní údaje

Originální název

Leadership in the Processes of Organisational Learning in Schools - First Steps to Carry out a Research Project

Název česky

Vedení procesů organizačního učení ve školách - první kroky realizace výzkumného projektu

Autoři

POL, Milan (203 Česká republika, garant, domácí), Lenka HLOUŠKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Bohumíra LAZAROVÁ (203 Česká republika, domácí), Petr NOVOTNÝ (203 Česká republika, domácí) a Martin SEDLÁČEK (203 Česká republika, domácí)

Vydání

ENIRDELM Conference "Does Leadership Matter? Implications for Leadership Development and the School as a Learning Organisation." 2010

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Maďarsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14210/10:00048943

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova česky

vedení;škola;organizační učení

Klíčová slova anglicky

leadership;school;organisational learning

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 13. 4. 2011 14:56, doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D.

Anotace

V originále

The paper presents firsts steps undertaken in the research of organisational learning processes in schools and of their leadership. It is mainly focused on main characteristics of organisational learning as identified and discussed in the literature.

Česky

Příspěvek pojednává o prvních krocích v rámci projektu zaměřeného na výzkum procesů organizačního učení ve školách a jejich vedení. Zvláště je zaměřen na hlavní charakteristiky organizačního učení, tak jak jsou identifikovány a diskutovány v odborné literatuře.

Návaznosti

GAP407/10/1197, projekt VaV
Název: Procesy organizačního učení a jejich vedení a řízení ve škole
Investor: Grantová agentura ČR, Procesy organizačního učení a jejich vedení ve škole