Vdochnovljajuščeje napravlenije. Nekotoryje razmyšlenija o podderžke škol.
POL, Milan. Vdochnovljajuščeje napravlenije. Nekotoryje razmyšlenija o podderžke škol. Pervoje sentjabrja. Moskva, 2010, 10 s. Upravlenije školoj. ISBN 978-5-9667-0704-0. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Vdochnovljajuščeje napravlenije. Nekotoryje razmyšlenija o podderžke škol. |
Název česky | Inspirativní směr. Některé úvahy o podpoře škol. |
Název anglicky | Inspirative direction. Some thoughts on school support. |
Autoři | POL, Milan (203 Česká republika, garant, domácí). |
Vydání | Pervoje sentjabrja. Moskva, 10 s. Upravlenije školoj, 2010. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | ruština |
Typ výsledku | Popularizační texty a aktivity |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Rusko |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14210/10:00045131 |
Organizační jednotka | Filozofická fakulta |
ISBN | 978-5-9667-0704-0 |
Klíčová slova česky | škola - řízení a vedení - podpora - rozvoj |
Klíčová slova anglicky | school;management and leadership;support;development |
Změnil | Změnil: doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D., učo 36179. Změněno: 16. 3. 2012 20:53. |
Anotace |
---|
Text prinosit argumenty dlja vnedrenja sistemi mnohostoronnej podderžki razvitija škol. Tekst takže informirujet o nekotorych praktičeskich vozmožnotjach realizaciji takoj podderžki. |
Anotace česky |
---|
Text podporuje myšlenku vnější podpory rozvoje škol. Nabízí také některé konkrétní poznatky o možnostech, jak takovou podporu realizovat. |
Anotace anglicky |
---|
The text argues in favour of the idea of external support of school development. It also brings in some information on concrete ways of supporting school in their developmental efforts. |
Návaznosti | |
---|---|
GAP407/10/1197, projekt VaV | Název: Procesy organizačního učení a jejich vedení a řízení ve škole |
Investor: Grantová agentura ČR, Procesy organizačního učení a jejich vedení ve škole |
VytisknoutZobrazeno: 10. 10. 2024 09:16