NAJVAR, Petr a Veronika NAJVAROVÁ. English or Czech? Investigation Into the Classroom Language of Czech Lower-Secondary Teachers of English and Their Students. In ECER 2010. 2010.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název English or Czech? Investigation Into the Classroom Language of Czech Lower-Secondary Teachers of English and Their Students
Název česky Anglicky nebo česky? Zkoumání jazykových promluv na 2. stupni ZŠ
Autoři NAJVAR, Petr a Veronika NAJVAROVÁ.
Vydání ECER 2010, 2010.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Finsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky vyučovací jazyk, vyučování, učení, videostudie
Klíčová slova anglicky classroom language, teaching, learning, video study
Změnil Změnila: Mgr. Veronika Najvarová, Ph.D., učo 14647. Změněno: 20. 10. 2010 10:13.
Anotace
The contribution introduces the results of mother and target language usage in teaching English as a foreign language at the lower-secondary schools. The analysis was carried out as part of the CPV Video Study of English.
Anotace česky
V příspěvku jsou představeny výsledky analýzy používání mateřského a cílového jazyka ve vyučování angličtiny na 2. stupni základních škol. Analýza byla zpracována v návaznosti na projekt CPV videostudie anglického jazyka.
Návaznosti
LC06046, projekt VaVNázev: Centrum základního výzkumu školního vzdělávání (Akronym: RECES)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centrum základního výzkumu školního vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 31. 7. 2024 03:12