HANUŠOVÁ, Světlana, Věra JANÍKOVÁ, Renée GRENAROVÁ, Hana KYLOUŠKOVÁ, Pavla MAREČKOVÁ, Zdeňka SCHEJBALOVÁ a Rita Chalmers COLLINS. Individualizace a diferenciace ve výuce cizích jazyků na 1. a 2. stupni ZŠ. In ŠKOLA PRO VŠECHNY Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v základní škole. 2010.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Individualizace a diferenciace ve výuce cizích jazyků na 1. a 2. stupni ZŠ
Název česky Individualizace a diferenciace ve výuce cizích jazyků na 1. a 2. stupni ZŠ
Název anglicky Individualization and diferentiation in foreign language teaching at primary and lower secondary school
Autoři HANUŠOVÁ, Světlana, Věra JANÍKOVÁ, Renée GRENAROVÁ, Hana KYLOUŠKOVÁ, Pavla MAREČKOVÁ, Zdeňka SCHEJBALOVÁ a Rita Chalmers COLLINS.
Vydání ŠKOLA PRO VŠECHNY Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v základní škole, 2010.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky indiviualizace; diferenciace;cizí jazyky; komunikativní přístup;
Klíčová slova anglicky individualization; diferentiation; specific learning difficulties;foreign languages; communicative approach;
Změnil Změnila: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D., učo 33747. Změněno: 31. 3. 2011 16:54.
Anotace
Příspěvek se týkal individualizace a diferenciace v cizojazyčné výuce, s přihlédnutím k potřebám a možnostem žáků se specifickými poruchami učení. Po stručném uvedení teoretických východisek byly prezentovány příklady aktivit.
Anotace anglicky
The presentation focused on individualization and differentiation in foreign language teaching with regard to the needs and opportunities of the learners with SLD. After a theoretical introduction examples of activites weer described and practised.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 11. 5. 2024 16:24