2010
Individualizace a diferenciace ve výuce cizích jazyků na 1. a 2. stupni ZŠ
HANUŠOVÁ, Světlana, Věra JANÍKOVÁ, Renée GRENAROVÁ, Hana KYLOUŠKOVÁ, Pavla MAREČKOVÁ et. al.Základní údaje
Originální název
Individualizace a diferenciace ve výuce cizích jazyků na 1. a 2. stupni ZŠ
Název česky
Individualizace a diferenciace ve výuce cizích jazyků na 1. a 2. stupni ZŠ
Název anglicky
Individualization and diferentiation in foreign language teaching at primary and lower secondary school
Autoři
HANUŠOVÁ, Světlana, Věra JANÍKOVÁ, Renée GRENAROVÁ, Hana KYLOUŠKOVÁ, Pavla MAREČKOVÁ, Zdeňka SCHEJBALOVÁ a Rita Chalmers COLLINS
Vydání
ŠKOLA PRO VŠECHNY Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v základní škole, 2010
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
indiviualizace; diferenciace;cizí jazyky; komunikativní přístup;
Klíčová slova anglicky
individualization; diferentiation; specific learning difficulties;foreign languages; communicative approach;
Změněno: 31. 3. 2011 16:54, doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
V originále
Příspěvek se týkal individualizace a diferenciace v cizojazyčné výuce, s přihlédnutím k potřebám a možnostem žáků se specifickými poruchami učení. Po stručném uvedení teoretických východisek byly prezentovány příklady aktivit.
Anglicky
The presentation focused on individualization and differentiation in foreign language teaching with regard to the needs and opportunities of the learners with SLD. After a theoretical introduction examples of activites weer described and practised.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|