D 2008

Využití informačních technologií pro testování a zkoušení

REGNER, Břetislav a Martin KOMENDA

Základní údaje

Originální název

Využití informačních technologií pro testování a zkoušení

Název česky

Využití informačních technologií pro testování a zkoušení

Název anglicky

Use of information technologies in testing and knowledge assessment

Vydání

1. vyd. Brno, MEFANET REPORT 01, Edukační sborník z 1. celostátní konference lékařských fakult ČR na téma e-learning, od s. 173-174, 218 s. 2008

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

10201 Computer sciences, information science, bioinformatics

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Organizační jednotka

Lékařská fakulta

ISBN

978-80-210-4539-2

Klíčová slova česky

testování, zkoušení, automatizace

Klíčová slova anglicky

testing, examination, automation

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 24. 10. 2010 11:06, RNDr. Martin Komenda, Ph.D., MBA

Anotace

V originále

lastního ověření znalostí, které je technologicky zvládnuté, je třeba ověřit i totožnost studenta a zamezit podvádění. Moderní technologie jsou schopné i v této oblasti pomoci. Je možné využít například klasickou formu písemného zkoušení, přípravu písemek a jejich vyhodnocení ovšem provádět automaticky s využitím výpočetní techniky, nebo použít specializovaná testovací/hlasovací zařízení.

Anglicky

Examination of great numbers of students can be very difficult and time-consuming. It is necessary not only to assess student knowledge, but also to verify their identity and prevent student cheating. Information technologies can help solve these problems. It is possible to evaluate examination papers automatically by means of scanners and computers, or to implement audience testing/response tools.