2008
Využití informačních technologií pro testování a zkoušení
REGNER, Břetislav a Martin KOMENDAZákladní údaje
Originální název
Využití informačních technologií pro testování a zkoušení
Název česky
Využití informačních technologií pro testování a zkoušení
Název anglicky
Use of information technologies in testing and knowledge assessment
Autoři
Vydání
1. vyd. Brno, MEFANET REPORT 01, Edukační sborník z 1. celostátní konference lékařských fakult ČR na téma e-learning, od s. 173-174, 218 s. 2008
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizační jednotka
Lékařská fakulta
ISBN
978-80-210-4539-2
Klíčová slova česky
testování, zkoušení, automatizace
Klíčová slova anglicky
testing, examination, automation
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 24. 10. 2010 11:06, RNDr. Martin Komenda, Ph.D., MBA
V originále
lastního ověření znalostí, které je technologicky zvládnuté, je třeba ověřit i totožnost studenta a zamezit podvádění. Moderní technologie jsou schopné i v této oblasti pomoci. Je možné využít například klasickou formu písemného zkoušení, přípravu písemek a jejich vyhodnocení ovšem provádět automaticky s využitím výpočetní techniky, nebo použít specializovaná testovací/hlasovací zařízení.
Anglicky
Examination of great numbers of students can be very difficult and time-consuming. It is necessary not only to assess student knowledge, but also to verify their identity and prevent student cheating. Information technologies can help solve these problems. It is possible to evaluate examination papers automatically by means of scanners and computers, or to implement audience testing/response tools.