Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@misc{904530, author = {Vlčková, Kateřina}, address = {Brno}, edition = {1}, keywords = {cross-sectional research; foreign language; foreign language learning strategy use; learning strategies; learning; lower secondary education; primary education; strategy inventory; upper secondary comprehensive education}, language = {cze}, location = {Brno}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Žákovské strategie učení cizímu jazyku ve všeobecném vzdělávání (průřezový výzkum)}, url = {https://is.muni.cz/dok/fmgr.pl?ag=do;furl=%2Fdo%2Frect%2Fhabilitace%2F1441%2FVlckova%2F;info=}, year = {2010} }
TY - GEN ID - 904530 AU - Vlčková, Kateřina PY - 2010 TI - Žákovské strategie učení cizímu jazyku ve všeobecném vzdělávání (průřezový výzkum) PB - Masarykova univerzita CY - Brno KW - cross-sectional research KW - foreign language KW - foreign language learning strategy use KW - learning strategies KW - learning KW - lower secondary education KW - primary education KW - strategy inventory KW - upper secondary comprehensive education UR - https://is.muni.cz/dok/fmgr.pl?ag=do;furl=%2Fdo%2Frect%2Fhabilitace%2F1441%2FVlckova%2F;info= N2 - Strategie učení jsou prezentovány jako významný koncept didaktiky cizích jazyků. Používání strategií učení cizímu jazyku a jeho souvislosti jsou zjišťovány u žáků 5. ročníků, 9. ročníků základní školy a předposledních ročníků gymnázií. V průřezovém výzkumu založeném na inventáři strategií je analyzováno, jak se používání strategií mění a jaká jsou jeho specifika u daných tří skupin žáků. Sledovány jsou jak strategie přímé (paměťové, kognitivní a kompenzační), tak nepřímé (metakognitivní, afektivní a sociální). Rozdíly v používání strategií mezi skupinami jsou v mnoha dílčích aspektech signifikantní, podobně jako vztah používání strategií a proměnných determinujících jejich používání. ER -
VLČKOVÁ, Kateřina. \textit{Žákovské strategie učení cizímu jazyku ve všeobecném vzdělávání (průřezový výzkum)}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2010, 369 s.
|