J 2010

The teacher s Conception of Project-based Teaching I

KRATOCHVÍLOVÁ, Jana

Základní údaje

Originální název

The teacher s Conception of Project-based Teaching I

Název česky

Učitelovo pojetí projektové výuky I

Autoři

KRATOCHVÍLOVÁ, Jana (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

The New Educational Review, Toruň, Wydawnictwo Adam Marszalek, 2010, 1732-6729

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Polsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Impakt faktor

Impact factor: 0.040

Kód RIV

RIV/00216224:14410/10:00058910

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

UT WoS

000277350600019

Klíčová slova česky

projekt; projektové vyučování;projektová metoda; učitelovo pojetí projektové výuky

Klíčová slova anglicky

project; project-based teaching; project-based method; the teacher s conception of project based teaching

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 4. 3. 2020 15:25, Dana Nesnídalová

Anotace

V originále

This paper offers an interpretation of the results of the research into teaching projects at primary schools. There is a definition of project concepts, project based teaching and the project based method, and there is a description of the diverse elements that constitute the teacher s conception of project based teaching. Some of thes will be examined in more detail.

Česky

V příspěvku interpretujeme výsledek výzkumného šetření, zaměřeného na pojetí projektů ve výuce na 1. stupni základních škol. Definujeme pojmy projekt, projektová výuka a projektová metoda a popisujeme dílčí složky učitelova pojetí projektové výuky. Některé z nich blíže rozvádíme.