2010
The teacher s Conception of Project-based Teaching I
KRATOCHVÍLOVÁ, JanaZákladní údaje
Originální název
The teacher s Conception of Project-based Teaching I
Název česky
Učitelovo pojetí projektové výuky I
Autoři
KRATOCHVÍLOVÁ, Jana (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
The New Educational Review, Toruň, Wydawnictwo Adam Marszalek, 2010, 1732-6729
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Polsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Impakt faktor
Impact factor: 0.040
Kód RIV
RIV/00216224:14410/10:00058910
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
UT WoS
000277350600019
Klíčová slova česky
projekt; projektové vyučování;projektová metoda; učitelovo pojetí projektové výuky
Klíčová slova anglicky
project; project-based teaching; project-based method; the teacher s conception of project based teaching
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 4. 3. 2020 15:25, Dana Nesnídalová
V originále
This paper offers an interpretation of the results of the research into teaching projects at primary schools. There is a definition of project concepts, project based teaching and the project based method, and there is a description of the diverse elements that constitute the teacher s conception of project based teaching. Some of thes will be examined in more detail.
Česky
V příspěvku interpretujeme výsledek výzkumného šetření, zaměřeného na pojetí projektů ve výuce na 1. stupni základních škol. Definujeme pojmy projekt, projektová výuka a projektová metoda a popisujeme dílčí složky učitelova pojetí projektové výuky. Některé z nich blíže rozvádíme.