KRATOCHVÍLOVÁ, Jana. The teacher s Conception of Project-based Teaching I. The New Educational Review. Toruň: Wydawnictwo Adam Marszalek, 2010, roč. 20, č. 1, s. 225-235. ISSN 1732-6729.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název The teacher s Conception of Project-based Teaching I
Název česky Učitelovo pojetí projektové výuky I
Autoři KRATOCHVÍLOVÁ, Jana (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání The New Educational Review, Toruň, Wydawnictwo Adam Marszalek, 2010, 1732-6729.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Polsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Impakt faktor Impact factor: 0.040
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00058910
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
UT WoS 000277350600019
Klíčová slova česky projekt; projektové vyučování;projektová metoda; učitelovo pojetí projektové výuky
Klíčová slova anglicky project; project-based teaching; project-based method; the teacher s conception of project based teaching
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 4. 3. 2020 15:25.
Anotace
This paper offers an interpretation of the results of the research into teaching projects at primary schools. There is a definition of project concepts, project based teaching and the project based method, and there is a description of the diverse elements that constitute the teacher s conception of project based teaching. Some of thes will be examined in more detail.
Anotace česky
V příspěvku interpretujeme výsledek výzkumného šetření, zaměřeného na pojetí projektů ve výuce na 1. stupni základních škol. Definujeme pojmy projekt, projektová výuka a projektová metoda a popisujeme dílčí složky učitelova pojetí projektové výuky. Některé z nich blíže rozvádíme.
VytisknoutZobrazeno: 19. 6. 2024 13:44