2010
Analýza aktuálního stavu práce pedagogů s odlišností v současné škole
PAVLOVSKÁ, Marie a Petra RÖDEROVÁZákladní údaje
Originální název
Analýza aktuálního stavu práce pedagogů s odlišností v současné škole
Název česky
Analýza aktuálního stavu práce pedagogů s odlišností v současné škole
Název anglicky
Analysis of teacher´s work with diversity in current school
Autoři
PAVLOVSKÁ, Marie (203 Česká republika, domácí) a Petra RÖDEROVÁ (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Brno, Vítková, M., Havel, J. (eds.) Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Pupils with Special Educational Needs, 9 s. 2010
Nakladatel
Paido
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/10:00045335
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7315-199-7
Klíčová slova česky
odlišnost, speciální vzdělávací potřeby, postižení, znevýhodnění, integrace, dramatická výchova
Klíčová slova anglicky
diversity;special educational needs;disability; disadvantage; integration; drama education
Změněno: 1. 4. 2011 16:35, PhDr. Petra Röderová, Ph.D.
V originále
Příspěvek prezentuje pilotní výzkumné šetření současného stavu práce pedagogů s odlišností v běžných školách. Zaměřuje se na zjištěná data týkající se např. délky praxe učitelů, která se jeví jako důležitý faktor ovlivňující znalosti aktivit, které pomáhají pedagogům řešit náročné situace ve třídě.
Anglicky
The article presents a pilot research of present situation in mainstream schools, how teachers work with diversity at school. It focuses on observed data concerning the lenght of teacher s praxi etc., that is an important factor affecting their knowledge of activities, which help them to solve demanding situations in the classroom.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|