D 2010

Analýza aktuálního stavu práce pedagogů s odlišností v současné škole

PAVLOVSKÁ, Marie a Petra RÖDEROVÁ

Základní údaje

Originální název

Analýza aktuálního stavu práce pedagogů s odlišností v současné škole

Název česky

Analýza aktuálního stavu práce pedagogů s odlišností v současné škole

Název anglicky

Analysis of teacher´s work with diversity in current school

Autoři

PAVLOVSKÁ, Marie (203 Česká republika, domácí) a Petra RÖDEROVÁ (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Brno, Vítková, M., Havel, J. (eds.) Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Pupils with Special Educational Needs, 9 s. 2010

Nakladatel

Paido

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/10:00045335

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7315-199-7

Klíčová slova česky

odlišnost, speciální vzdělávací potřeby, postižení, znevýhodnění, integrace, dramatická výchova

Klíčová slova anglicky

diversity;special educational needs;disability; disadvantage; integration; drama education
Změněno: 1. 4. 2011 16:35, PhDr. Petra Röderová, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek prezentuje pilotní výzkumné šetření současného stavu práce pedagogů s odlišností v běžných školách. Zaměřuje se na zjištěná data týkající se např. délky praxe učitelů, která se jeví jako důležitý faktor ovlivňující znalosti aktivit, které pomáhají pedagogům řešit náročné situace ve třídě.

Anglicky

The article presents a pilot research of present situation in mainstream schools, how teachers work with diversity at school. It focuses on observed data concerning the lenght of teacher s praxi etc., that is an important factor affecting their knowledge of activities, which help them to solve demanding situations in the classroom.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání