SUDICKÝ, Petr. Google jako nástroj ve výuce. In Bukáček M. et al. Počítač ve škole 2010. 7. ročník celostátní konference učitelů základních a středních škol. Nové Město na Moravě: Gymnázium Vincence Makovského, 2010, 4 s. ISBN 978-80-254-6556-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Google jako nástroj ve výuce
Název anglicky Google as a Learning Tool
Autoři SUDICKÝ, Petr.
Vydání Nové Město na Moravě, Počítač ve škole 2010. 7. ročník celostátní konference učitelů základních a středních škol, 4 s. 2010.
Nakladatel Gymnázium Vincence Makovského
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
WWW URL
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 978-80-254-6556-1
Klíčová slova česky Google, e-learning, Web 2.0
Klíčová slova anglicky Google, e-learning, Web 2.0
Štítky e-learning, Google
Změnil Změnil: Mgr. Petr Sudický, učo 105945. Změněno: 30. 1. 2019 20:37.
Anotace
Článek shrnující uspořádaný workshop má za cíl přiblížit možnosti využití vybraných volně dostupných nástrojů společnosti Google pro podporu výuky (především aplikací Google Weby a Google Dokumenty). Vzhledem k jednoduchosti ovládání a přístupu k uvedeným nástrojům, mohou Google aplikace sloužit jako vhodná alternativa právě pro pedagogickou praxi, kde obsah materiálů je nadřazen jejich formě (tj. vlastnímu technologickému zpracování), která je však často limitujícím faktorem širšího zapojení informačních technologií při podpoře vzdělávacího procesu.
Anotace anglicky
The article summarising the concepts and objectives of a workshop held at the conference is aimed at showing how freely-available Google tools (Webs and Documents) can be applied in supporting various learning processes. Given the free access and straightforward management, Google applications could serve as a suitable solution in such learning situations in which teachers need effective e-learning support but are not willing to spend too much time dealing with technical obstacles.
VytisknoutZobrazeno: 26. 6. 2024 10:40