VÍTKOVÁ, Marie. Aspekty současného stavu inkluzivního vzdělávání v České republice na základě legislativních podmínek a empirického šetření na základních školách. In Vítková, M., Havel, J.(eds.) Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Brno: Paido, 2010, 23 s. ISBN 978-80-7315-199-7. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{908254, author = {Vítková, Marie}, address = {Brno}, booktitle = {Vítková, M., Havel, J.(eds.) Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.}, keywords = {inclusive education pupil with special education needs mainstream school legislation research project empirical study}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-7315-199-7}, publisher = {Paido}, title = {Aspekty současného stavu inkluzivního vzdělávání v České republice na základě legislativních podmínek a empirického šetření na základních školách}, year = {2010} }
TY - JOUR ID - 908254 AU - Vítková, Marie PY - 2010 TI - Aspekty současného stavu inkluzivního vzdělávání v České republice na základě legislativních podmínek a empirického šetření na základních školách PB - Paido CY - Brno SN - 9788073151997 KW - inclusive education pupil with special education needs mainstream school legislation research project empirical study N2 - Stať se zabývá posílením přístupu k inkluzivnímu vzdělávání ve školách hlavního vzdělávacího proudu díky ratifikaci Úmluvy o právech osob se zdravotním postiţením (vydaná OSN v roce 2006) na podzim 2009 v ČR, návazným Národním plánem vytváření rovných příleţitostí pro osoby se zdravotním postiţením a Národním akčním plánem vzdělávání (NAPIV). Uvedena je analýza vybraných jiţ publikovaných výzkumných šetření v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby ţáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání a empirického šetření ve vybraných základních školách v Praze. Znění celého příspěvku je přiloženo v elektronické podobě (CD). ER -
VÍTKOVÁ, Marie. Aspekty současného stavu inkluzivního vzdělávání v České republice na základě legislativních podmínek a empirického šetření na základních školách. In \textit{Vítková, M., Havel, J.(eds.) Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.}. Brno: Paido, 2010, 23 s. ISBN~978-80-7315-199-7.
|