CHMELÍK, Jiří a Jiří SOCHOR. Body Motion Visualization in Virtual Environment. In Proceedings of the 30TH CONFERENCE ON GEOMETRY AND GRAPHICS. First Edition. Prague: MATFYZPRESS, 2010, s. 119-124. ISBN 978-80-7378-136-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Body Motion Visualization in Virtual Environment
Název česky Vizualizace pohybu těla ve virtuálním prostředí
Autoři CHMELÍK, Jiří (203 Česká republika, domácí) a Jiří SOCHOR (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání First Edition. Prague, Proceedings of the 30TH CONFERENCE ON GEOMETRY AND GRAPHICS, od s. 119-124, 6 s. 2010.
Nakladatel MATFYZPRESS
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW sborník konference v elektronické podobě
Kód RIV RIV/00216224:14330/10:00051540
Organizační jednotka Fakulta informatiky
ISBN 978-80-7378-136-1
Klíčová slova česky vizualizace pohybu; záznam pohybu; virtuální prostředí;
Klíčová slova anglicky Motion visualization; motion capture; virtual environment;
Změnil Změnil: prof. Ing. Jiří Sochor, CSc., učo 2446. Změněno: 11. 4. 2012 18:21.
Anotace
We present a system for real-time tracking and visualization of body motion in semi-immersive virtual environment. Several parts of user’s body are tracked simultaneously. For each tracked part, a so called “motion trail” is rendered in real-time. After capturing the desired motion, the user can further customize the visualization of individual motion trails. Several types of visualization are available, based on computed geometrical characteristics of motion trails. The whole interaction between the user and the system takes place directly in the virtual environment. In this paper we introduce a concept of motion trails, their characteristics and visualization capabilities. We also describe our virtual environment and used interaction techniques.
Anotace česky
Představujeme systém pro zachycení a vizualizaci pohybu lidského těla ve virtuálním prostředí pracující v reálném čase. Několik částí těla uživatele je sledováno současně. Pro každou sledovanou část, je reálném čase vykreslována „stopa pohybu“. Po zachycení požadovaného pohybu, může uživatel dále přizpůsobit vizualizaci jednotlivých stop pohybu. K dispozici je několik způsobů zobrazení, založených na vypočtených geometrických vlastnostech jednotlivých stop. Interakce mezi uživatelem a systémem probíhá kompletně ve virtuálním prostředí. V tomto článku představujeme koncept stop pohybu, jejich vlastnosti a možnosti zobrazení. Popisujeme také virtuální prostředí a použité techniky interakce.
Návaznosti
LC06008, projekt VaVNázev: Centrum počítačové grafiky (Akronym: CPG)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, CPG - Centrum počítačové grafiky
VytisknoutZobrazeno: 25. 9. 2024 14:54