2010
Vliv programů tematické kooperativní výuky (T.K.V.) na vyučovací strategie učitelů dějepisu.
RODRIGUEZOVÁ, VeronikaZákladní údaje
Originální název
Vliv programů tematické kooperativní výuky (T.K.V.) na vyučovací strategie učitelů dějepisu.
Název anglicky
The influence of thematic cooperative education programmes on teaching stratefies of history teachers
Autoři
RODRIGUEZOVÁ, Veronika (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Brno, In DOLEŽELOVÁ,J. (ed.) Vybrané problémy oborové didaktiky dějepisu 3 (v disertačních pracích studentů doktorských studijních programů). od s. 6-14, 103 s. 2010
Nakladatel
MU
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
60101 History
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/10:00045692
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-5293-2
Klíčová slova česky
kvalitativní výzkum; výuková metoda; výuková technika; zakotvená teorie; hloubkový rozhovor
Klíčová slova anglicky
qualitative research; methods of education; education strategies; grounded theory; in-depth interview
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 10. 2. 2011 08:34, Mgr. Veronika Rodová, Ph.D.
V originále
Nástin zkoumání vlivu aktivizačních a komplexních výukových metod na výukové strategie učitelů dějepisu s využitím zakotvené teorie.
Anglicky
An article about the impact of activisation educational methods on educational strategy of history teachers.