D 2010

Vliv programů tematické kooperativní výuky (T.K.V.) na vyučovací strategie učitelů dějepisu.

RODRIGUEZOVÁ, Veronika

Základní údaje

Originální název

Vliv programů tematické kooperativní výuky (T.K.V.) na vyučovací strategie učitelů dějepisu.

Název anglicky

The influence of thematic cooperative education programmes on teaching stratefies of history teachers

Autoři

RODRIGUEZOVÁ, Veronika (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Brno, In DOLEŽELOVÁ,J. (ed.) Vybrané problémy oborové didaktiky dějepisu 3 (v disertačních pracích studentů doktorských studijních programů). od s. 6-14, 103 s. 2010

Nakladatel

MU

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

60101 History

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/10:00045692

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-5293-2

Klíčová slova česky

kvalitativní výzkum; výuková metoda; výuková technika; zakotvená teorie; hloubkový rozhovor

Klíčová slova anglicky

qualitative research; methods of education; education strategies; grounded theory; in-depth interview

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 10. 2. 2011 08:34, Mgr. Veronika Rodová, Ph.D.

Anotace

V originále

Nástin zkoumání vlivu aktivizačních a komplexních výukových metod na výukové strategie učitelů dějepisu s využitím zakotvené teorie.

Anglicky

An article about the impact of activisation educational methods on educational strategy of history teachers.