2010
Komunikační kompetence žáků 1. stupně ZŠ pro sluchově postižené
HRICOVÁ, Lenka a Jiřina KLENKOVÁZákladní údaje
Originální název
Komunikační kompetence žáků 1. stupně ZŠ pro sluchově postižené
Název česky
Komunikační kompetence žáků 1. stupně ZŠ pro sluchově postižené
Název anglicky
Communication Competences of Students in Primary School for Hearing Impaired
Autoři
HRICOVÁ, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí) a Jiřina KLENKOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Brno, Vítková, M., Havel, J. (eds.) Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. 12 s. 2010
Nakladatel
Paido Brno
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV
RIV/00216224:14410/10:00045710
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7315-199-7
Klíčová slova česky
výchova a vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami; ZŠ pro sluchově postižené; 1. stupeň ZŠ pro sluchově postižené; žáci mladšího školního věku; komunikační kompetence
Klíčová slova anglicky
education of children with special education needs; primary schools for hearing impaired; young aged pupils; communication competences
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 13. 9. 2014 12:41, PhDr. Lenka Hricová, Ph.D.
V originále
V příspěvku jsou shrnuty výsledky dílčího výzkumu z oblasti komunikačních kompetencí žáků mladšího školního věku, žáků prvního stupně základní školy pro sluchově postižené, kde se realizuje výchova a vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Nejednalo se sice o výzkum v rámci výchovně vzdělávacího procesu v běžném vzdělávacím proudu, ale přesto i zde jsou znát jisté integrační (inkluzivní) trendy, spíše však v kontextu sociálním než v kontextu školské inkluze. Plné znění článku je v elektronické podobě na CD-ROM.
Anglicky
In this paper there are summarized the results of the partial research from the field of the communication competences of the young aged pupils, pupils at primary schools for the hearing impaired, where is realized the education of the children with special education needs. There was not a research within the educational process in the generally educational stream, but there are also to see some certainly integrative (inclusive) trends, but rather in the social context then in the context of the school inclusion. Full paper - Supplement CD-ROM.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|