VLČKOVÁ, Kateřina. Kombinace kvantitativních a kvalitativních přístupů, metod sběru a analýzy dat. In VIII. ročník mezinárodní studentské vědecké konference: AKTUÁLNÍ PROBLÉMY PEDAGOGIKY VE VÝZKUMECH STUDENTŮ DOKTORSKÝCH STUDIJNÍCH PROGRAMŮ VIII. 2010.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Kombinace kvantitativních a kvalitativních přístupů, metod sběru a analýzy dat
Název anglicky Mixed method design
Autoři VLČKOVÁ, Kateřina.
Vydání VIII. ročník mezinárodní studentské vědecké konference: AKTUÁLNÍ PROBLÉMY PEDAGOGIKY VE VÝZKUMECH STUDENTŮ DOKTORSKÝCH STUDIJNÍCH PROGRAMŮ VIII. 2010.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky smíšený design výzkumu; kvalitativní přístup; kvantitativní přístup;metody výzkumu
Klíčová slova anglicky mixed method design; mixed model design; qualitative research; quantitative research; research methods
Změnil Změnila: doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D., učo 23594. Změněno: 9. 12. 2010 17:29.
Anotace
Východiska, historie a druhy smíšeného designu výzkumu, otázky výběru vzorku a designu výzkumného projektu.
Anotace anglicky
Mixed mehod background, history, types and question of research sample.
Návaznosti
LC06046, projekt VaVNázev: Centrum základního výzkumu školního vzdělávání (Akronym: RECES)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centrum základního výzkumu školního vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 22:26