FIALOVÁ, Ilona. Chronické onemocnění nesmí být barierou při inkluzivním vzdělávání žáků. In Havel, J., Filová, H. et al. Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Inclusive Education in Primary School. 1. vydání. Brno: Paido Brno, 2010, s. 113-128. ISBN 978-80-7315-202-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Chronické onemocnění nesmí být barierou při inkluzivním vzdělávání žáků
Název česky Chronické onemocnění nesmí být barierou při inkluzivním vzdělávání žáků
Název anglicky Chronic Disease mustn´t be a Barrier to Inclusive Education of Pupils
Autoři FIALOVÁ, Ilona (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vydání. Brno, Havel, J., Filová, H. et al. Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Inclusive Education in Primary School. od s. 113-128, 16 s. 2010.
Nakladatel Paido Brno
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00045779
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-202-4
Klíčová slova česky chronické onemocnění; základní škola; integrace; inkluze; vzdělávání žáků; pedagog; speciální vzdělávací potřeby; psychické a sociální důsledky chronického onemocnění
Klíčová slova anglicky chronic diseases; primary school; integration; inclusion; pupils; teachers; special educational needs; psychological and social consequences of chronic disease
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D., učo 1640. Změněno: 13. 12. 2010 19:46.
Anotace
V článku je prezentován výzkum, který se zabýval zjištěním a analýzou výskytu chronických onemocnění u žáků na vybraných základních školách z pohledu třídních učitelů. Stať obsahuje teoretická východiska řešené problematiky a dále představuje vybrané výsledky výzkumného šetření. Získané poznatky tak částečně přibližují stav problematiky chronicky nemocného žáka v prostředí současné základní školy.
Anotace anglicky
The article presents research that analyzed the incidence of chronic diseases among pupils in selected schools from the perspective of classroom teachers. The article includes theoretical matters and also presents selected results of an investigation. The knowledge gained status approaching the problem of chronically ill pupils in primary schools today.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 17:41