ŠTĚPÁNEK, Kamil. Refleksje na temat włączenia historii pogranicza do nauczania historii. In "Duża i mała ojczyzna" w świadomości historycznej, źródłach i edukacji. 1. vyd. Zielona Góra: Uniwersytet zielonogórski, 2010, s. 325-329, 329 s. ISBN 978-83-7481-366-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Refleksje na temat włączenia historii pogranicza do nauczania historii
Název česky Úvahy na téma aplikace historie pohraničí do dějepisné výuky
Název anglicky Reflections on the application of borderland´s history in teaching of regional history
Autoři ŠTĚPÁNEK, Kamil (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Zielona Góra, "Duża i mała ojczyzna" w świadomości historycznej, źródłach i edukacji, od s. 325-329, 329 s. 2010.
Nakladatel Uniwersytet zielonogórski
Další údaje
Originální jazyk polština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 60101 History
Stát vydavatele Polsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00045798
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-83-7481-366-2
Klíčová slova česky regionální historie; didaktika dějepisu; výuka dějepisu;
Klíčová slova anglicky history of borderland; didactics of history; teaching of history;
Změnil Změnil: PhDr. Kamil Štěpánek, CSc., učo 516. Změněno: 10. 2. 2011 13:16.
Anotace
Refleksje na temat włączenia historii pogranicza do nauczania historii, kształtowanie świadomości historycznej ednostki w znaczący sposób wpływają właśnie dzieje małej przestrzeni, czyli regionu.
Anotace česky
Text příspěvku zkoumá význam podílu regionálních dějin na tvorbě historického vědomí mládeže v kontextu historie českého pohraničí a dějepisné výuky.
Anotace anglicky
Text of the paper research with the importance of the share of regional history in the creation of historical consciousness of youth in the context of the history of the Czech borderland and teaching of history.
VytisknoutZobrazeno: 20. 7. 2024 19:27