2010
AKTUALIZACE OBSAHU VÝUKY INFORMAČNÍCH TECHNOLOGIÍ
HRBÁČEK, JiříZákladní údaje
Originální název
AKTUALIZACE OBSAHU VÝUKY INFORMAČNÍCH TECHNOLOGIÍ
Název česky
AKTUALIZACE OBSAHU VÝUKY INFORMAČNÍCH TECHNOLOGIÍ
Název anglicky
REVIEW OF THE TEACHING OF INFORMATION TECHNOLOGY
Autoři
Vydání
Moderní technologie ve výuce - 2. ročník Sborník abstraktů a elektronických verzí příspěvků, 2010
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky
Hyperlink;Flash;Captivate;e learning; education support; distance; learning
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 15. 12. 2010 19:57, doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D.
V originále
Znalost informační technologií je úzce spojována s počítačovou gramotností. Výuka, jak probíhala doposud, byla založena na předpokladu, že studenti, kteří přicházejí na fakultu nejsou dostatečně v této oblasti gramotní a potřebují své znalosti doplnit a dostat se tak na potřebnou základní úroveň. Konečně nastává čas výuku posunout do pozice tam, kam patří. K didaktickému využití informačních technologií. To je nejdůležitější z ICT pro současného pedagoga. Článek ukazuje cesty, kterými se ubírá naše fakulta aby budoucím pedagogy vybavil potřebnými znalostmi a dovednostmi. Efektivita nového obsahu bude zkoumána v připravovaném výzkumu.
Anglicky
Knowledge of information technology is closely associated with computer literacy. Teaching, as it was done so far was based on the assumption that students who come to the faculty are not sufficiently literate in this area and need to supplement their knowledge and get to the required basic level. Finally, it is time to move into teaching positions where they belong. The didactic use of information technology. This is most relevant to the current ICT teacher. The article shows ways in which our faculty is going to equip future teachers with the necessary knowledge and skills. The effectiveness of the new content will be explored in forthcoming research.