c 2010

Integrovaná přírodověda 2 - Domácnost svět v malém

SVATOŇOVÁ, Hana, Irena PLUCKOVÁ, Darina MÍSAŘOVÁ, Jaromír KOLEJKA, Libor LNĚNIČKA et. al.

Základní údaje

Originální název

Integrovaná přírodověda 2 - Domácnost svět v malém

Název česky

Integrovaná přírodověda 2 - Domácnost svět v malém

Název anglicky

Integrated Science 1 - Hosehold as a miniatur world

Autoři

SVATOŇOVÁ, Hana, Irena PLUCKOVÁ, Darina MÍSAŘOVÁ, Jaromír KOLEJKA, Libor LNĚNIČKA, Vladislav NAVRÁTIL, Aleš RUDA, Boris RYCHNOVSKÝ, Eduard HOFMANN a Jindřiška SVOBODOVÁ

Vydání

1. vyd. Brno, 82 s. 2010

Nakladatel

MUNI Press

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)

Obor

Zemský magnetismus, geodesie, geografie

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-5204-8

Klíčová slova česky

přírodověda, doprava, environmentální výchova;ESF

Klíčová slova anglicky

Science, environmental education

Štítky

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 18. 1. 2011 14:01, Mgr. Martina Dvořáková

Anotace

V originále

Téma „Domácnost“ využívá syntézy poznatků oborů fyziky, chemie, biologie a geografie za účelem pochopení vztahů a souvislostí týkajících se kvality každodenního lidského života, se kterým souvisí veškeré děje a činnosti spojené s chodem domácnosti (rodinného života) jakožto místem, které formuje a kultivuje osobnost jedince a má nezpochybnitelný vliv na chod a rozvoj společnosti. Autoři pohlížejí na domácnost jako na enviromentální jednotku. Text je doplněn otázkami k zamyšlení, tabulkou témat vhodných pro odporu naplňování RVP. Na text navazuje publikace Učitelův námětovník - Domácnost - svět v malém, která obsahuje soubor pracovních a metodických listů.

Návaznosti

CZ.1.07/1.3.10/01.0013, interní kód MU
Název: Syntézou poznatků přírodních věd k rozvoji klíčových kompetencí učitelů s důrazem na realizaci kurikulární reformy (Akronym: Integrovaná přírodověda)
Investor: Jihomoravský kraj, Syntézou poznatků přírodních věd k rozvoji klíčových kompetencí učitelů s důrazem na realizaci kurikulární reformy, 1.3 Další vzdělávání pracovníků škol a školských zařízení