2010
Model navigace při tvorbě interaktivních multimediálních studijních opor
DOSEDLA, MartinZákladní údaje
Originální název
Model navigace při tvorbě interaktivních multimediálních studijních opor
Název anglicky
Navigation model for creating interactive multimedia study supports
Autoři
DOSEDLA, Martin (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, Nové technologie ve výuce 2010, 4 s. 2010
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/10:00045813
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-5333-5
Klíčová slova česky
multimediální výuková opora; volba povolání; navigace; GUI
Klíčová slova anglicky
multimedia learning support; career choice; navigation; GUI
Změněno: 2. 3. 2011 12:05, Ing. Martin Dosedla, Ph.D.
V originále
Tento příspěvek se zabývá vývojem interaktivní multimediální studijní opory. Konkrétně volbou vhodného modelu navigace v opoře. Příspěvek podává přehled o systému volby modelu navigace a využívá jej pro zvolení vhodné navigace pro vytvářenou oporu v oblasti volby povolání žáků ZŠ praktických. Výzkumem v oblasti navigačních modelů byl stanoven nejvhodnější model. Pro strukturu obsahu je nejlépe využitelný náhodný přístup a síťový model. Pro navigaci model semantický. Pro prezentační rozhraní pro interakci pak hypermédia s případným využitím vizuální abstrakce.
Anglicky
This paper deals with the development of interactive multimedia learning support. Specifically, choosing the appropriate model of navigation support. This contribution provides an overview of the system options navigation model and uses it to select the appropriate navigation support generated for the career choice at primary schools. By research in area of navigation models, we defined the most suitable model. For the structure of the content is suitable especially "random access" and "network model". To navigate "semantic model". For presentation interface for interacting is best the hypermedia using any visual abstraction.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|