2010
Nové technologie ve výuce nejen odborných technických předmětů
HRBÁČEK, JiříZákladní údaje
Originální název
Nové technologie ve výuce nejen odborných technických předmětů
Název česky
Nové technologie ve výuce nejen odborných technických předmětů
Název anglicky
New technologies not only in teaching of technical subjects
Autoři
Vydání
1. vyd. Brno, Nové technologie ve výuce 2010, 5 s. 2010
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-5333-5
Klíčová slova česky
výuka; nové technologie;
Klíčová slova anglicky
learning; new technologi;
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 28. 4. 2011 09:51, doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D.
V originále
V životě se nelze na žádnou věc dívat pouze z jednoho úhlu pohledu. Ani nové technologie v tom nejsou výjimkou. Zda jde v danou chvíli o zcela novou technologii nebo jen již známou technologii, kterou využíváme novým způsobem nebo o známou technologii využívanou známým způsobem ale v nových oblastech. Co tedy nazvat novou technologií ve výuce, to je opravdu velmi závislé, odkud se na tuto záležitost díváme. Příspěvek si klade za cíl probrat tuto problematiku z různých hledisek ve vtahu k využít ve výuce, tvorbě studijních opor i studiu samému. Jde o výzkum možností užití těchto technologií nejen pro studenty se specifickými potřebami.
Anglicky
In life you can not look for any item from only one perspective. Even new technologies are no exception. Whether it is at that moment, a completely new technology, or just a known technologies used in new ways, or a known technology used in a known manner, but in new areas. So what can be called new technologies in teaching, it is very dependent on where to look this issue. The paper aims to discuss the issues from different perspectives in the links, to use in teaching, the creation of study materials and study himself.It is a research into the use of these technologies not only for students with specific needs.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|