HRBÁČEK, Jiří. Nové technologie ve výuce nejen odborných technických předmětů. In Nové technologie ve výuce 2010. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2010, 5 s. ISBN 978-80-210-5333-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Nové technologie ve výuce nejen odborných technických předmětů
Název česky Nové technologie ve výuce nejen odborných technických předmětů
Název anglicky New technologies not only in teaching of technical subjects
Autoři HRBÁČEK, Jiří.
Vydání 1. vyd. Brno, Nové technologie ve výuce 2010, 5 s. 2010.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5333-5
Klíčová slova česky výuka; nové technologie;
Klíčová slova anglicky learning; new technologi;
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D., učo 2454. Změněno: 28. 4. 2011 09:51.
Anotace
V životě se nelze na žádnou věc dívat pouze z jednoho úhlu pohledu. Ani nové technologie v tom nejsou výjimkou. Zda jde v danou chvíli o zcela novou technologii nebo jen již známou technologii, kterou využíváme novým způsobem nebo o známou technologii využívanou známým způsobem ale v nových oblastech. Co tedy nazvat novou technologií ve výuce, to je opravdu velmi závislé, odkud se na tuto záležitost díváme. Příspěvek si klade za cíl probrat tuto problematiku z různých hledisek ve vtahu k využít ve výuce, tvorbě studijních opor i studiu samému. Jde o výzkum možností užití těchto technologií nejen pro studenty se specifickými potřebami.
Anotace anglicky
In life you can not look for any item from only one perspective. Even new technologies are no exception. Whether it is at that moment, a completely new technology, or just a known technologies used in new ways, or a known technology used in a known manner, but in new areas. So what can be called new technologies in teaching, it is very dependent on where to look this issue. The paper aims to discuss the issues from different perspectives in the links, to use in teaching, the creation of study materials and study himself.It is a research into the use of these technologies not only for students with specific needs.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 00:15