ŠMAHELOVÁ, Bohumíra. Práce s nadanými žáky v primární škole. In Havel, J., Filová, H. et.al. Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Inclusive Education in Primary School. 1. vyd. Brno: Paido Brno, 2010, s. 59-66. ISBN 978-80-7315-202-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Práce s nadanými žáky v primární škole
Název česky Práce s nadanými žáky v primární škole
Název anglicky Work with Gifted Pupils in Primary Schools
Autoři ŠMAHELOVÁ, Bohumíra (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Havel, J., Filová, H. et.al. Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Inclusive Education in Primary School, od s. 59-66, 8 s. 2010.
Nakladatel Paido Brno
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00045848
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-202-4
Klíčová slova česky mimořádně nadané děti, práce s nadanými žáky
Klíčová slova anglicky exceptionally gifted pupils; working with gifted students
Změnil Změnila: PaedDr. Bohumíra Šmahelová, CSc., učo 428. Změněno: 7. 1. 2011 17:13.
Anotace
Článek informuje o výsledcích šetření, které bylo provedeno v rámci výzkumného záměru MSM0021622443 Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. Výzkum proběhl na vybraných školách v Brně. Cílem bylo zjistit, jaká kritéria uplatňují učitelé při výběru nadaných žáků a jakými metodami s nimi pracují. Dále jsme se zaměřili na způsoby práce s nadanými žáky v předmětech prvouka, přírodověda a vlastivěda.
Anotace anglicky
This article inform about the results of examination performed on selected schools in Brno within the grant support of research intent Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education -MSM0021622443. The objective of this examination was to find out the criteria which are used by teachers when selecting gifted and talented children and which methods are used during work with them. Furthermore we focused on ways of work with gifted students in natural and social science at primary level.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 6. 7. 2024 03:17