2010
Výzkum využití multimediálních technologií v hudební výchově
CRHA, Bedřich, Taťána JURČÍKOVÁ a Markéta PRUDÍKOVÁZákladní údaje
Originální název
Výzkum využití multimediálních technologií v hudební výchově
Název česky
Výzkum využití multimediálních technologií v hudební výchově
Název anglicky
Research into the Use of Multimedia Technologies in Music Education
Autoři
CRHA, Bedřich (203 Česká republika, garant, domácí), Taťána JURČÍKOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Markéta PRUDÍKOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Teoretické reflexe hudební výchovy, Brno, Masarykova univerzita, 2010, 1803-1331
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50000 5. Social Sciences
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/10:00045884
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
empirický výzkum; multimediální aplikace; hudební software; internet; hudební činnosti
Klíčová slova anglicky
empirical research; multimedia applications; music software; internet; music activities
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 16. 3. 2011 13:14, doc. PhDr. Bedřich Crha, CSc.
V originále
Studie předkládá detailní informace o výsledcích výzkumu využití multimediálních technologií v hudební výchově na základních školách v České republice. Cílem proponovaného výzkumu bylo zmapovat a vyhodnotit míru využívání těchto médií z pohledu žáků i učitelů a na základě výsledků výzkumu a jejich interpretace navrhnout další možnosti jejich využití.
Anglicky
The study presents the detailed information about research results of the multimedia technology use in music education at primary schools in the Czech Republic. The research goal was to map and value the degree of usage of these media from the perspective of students and teachers and on the base of these research results and their interpretation to suggest other options in their use. The report presents the detailed information about research results of the multimedia technology use in music education at primary schools in the Czech Republic. The research goal was to map and value the degree of usage of these media from the perspective of students and teachers and on the base of these research results and their interpretation to suggest other options in their use.
Návaznosti
MUNI/A/1025/2009, interní kód MU |
|