PAVLOVSKÁ, Marie a Petra RÖDEROVÁ. Práce pedagogů s odlišností ve škole, analýza současného stavu. In Havel, J., Filová, H. et al. Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Inclusive Education in Primary School. 1. vydání. Brno: Paido, 2010, s. 67-81, 13 s. ISBN 978-80-7315-202-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Práce pedagogů s odlišností ve škole, analýza současného stavu
Název česky Práce pedagogů s odlišností ve škole, analýza současného stavu
Název anglicky Teachers and diversity at school, analysis of curret conditions
Autoři PAVLOVSKÁ, Marie (203 Česká republika, garant) a Petra RÖDEROVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání 1. vydání. Brno, Havel, J., Filová, H. et al. Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Inclusive Education in Primary School. od s. 67-81, 13 s. 2010.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00045916
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-202-4
Klíčová slova česky speciální vzdělávací potřeby; postižení; znevýhodnění; integrace; dramatická výchova
Klíčová slova anglicky diversity; special educational Leeds; disability; disadvantage; integration; drama education
Změnil Změnila: PhDr. Petra Röderová, Ph.D., učo 11726. Změněno: 31. 3. 2011 13:20.
Anotace
Příspěvek prezentuje pilotní výzkumné šetření současného stavu práce pedagogů s odlišností v běžných školách. Realizovaný výzkum poukazuje na to, zda pedagogové základních škol znají metody práce s odlišností ve třídě, která se v rozmanitém kolektivu žáků objevuje.
Anotace anglicky
The article presents a pilot research of present situation in mainstream schools, how teachers work with diversity at school. The realized research focuses on observed data, if teachers in mainstream schools knew the methods of work with diversity in the classroom, which often occur in our schools.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 18. 7. 2024 16:26