PAVLOVSKÁ, Marie and Petra RÖDEROVÁ. Práce pedagogů s odlišností ve škole, analýza současného stavu (Teachers and diversity at school, analysis of curret conditions). In Havel, J., Filová, H. et al. Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Inclusive Education in Primary School. 1. vydání. Brno: Paido, 2010, p. 67-81, 13 pp. ISBN 978-80-7315-202-4. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{913488, author = {Pavlovská, Marie and Röderová, Petra}, address = {Brno}, booktitle = {Havel, J., Filová, H. et al. Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Inclusive Education in Primary School.}, edition = {1. vydání}, keywords = {diversity; special educational Leeds; disability; disadvantage; integration; drama education}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-7315-202-4}, pages = {67-81}, publisher = {Paido}, title = {Práce pedagogů s odlišností ve škole, analýza současného stavu}, year = {2010} }
TY - CHAP ID - 913488 AU - Pavlovská, Marie - Röderová, Petra PY - 2010 TI - Práce pedagogů s odlišností ve škole, analýza současného stavu VL - neuveden PB - Paido CY - Brno SN - 9788073152024 KW - diversity KW - special educational Leeds KW - disability KW - disadvantage KW - integration KW - drama education N2 - Příspěvek prezentuje pilotní výzkumné šetření současného stavu práce pedagogů s odlišností v běžných školách. Realizovaný výzkum poukazuje na to, zda pedagogové základních škol znají metody práce s odlišností ve třídě, která se v rozmanitém kolektivu žáků objevuje. ER -
PAVLOVSKÁ, Marie and Petra RÖDEROVÁ. Práce pedagogů s odlišností ve škole, analýza současného stavu (Teachers and diversity at school, analysis of curret conditions). In \textit{Havel, J., Filová, H. et al. Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Inclusive Education in Primary School.}. 1. vydání. Brno: Paido, 2010, p.~67-81, 13 pp. ISBN~978-80-7315-202-4.
|