2010
Komunikační kompetence žáků 1. stupně základních škol pro sluchově postižené v německé spolkové republice Baden-Württemberg
HRICOVÁ, Lenka a Jiřina KLENKOVÁZákladní údaje
Originální název
Komunikační kompetence žáků 1. stupně základních škol pro sluchově postižené v německé spolkové republice Baden-Württemberg
Název anglicky
Communication Competences of Pupils at Primary Schools for Hearing Impaired in Baden-Württemberg, Germany
Autoři
HRICOVÁ, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí) a Jiřina KLENKOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
1. vydání. Brno, Havel, J., Filová, H. et al. Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Inclusive Education in Primary School. od s. 233-248, 16 s. 2010
Nakladatel
Paido Brno
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/10:00045938
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7315-202-4
Klíčová slova česky
Výchova a vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami; ZŠ pro sluchově postižené; 1. stupeň ZŠ pro sluchově postižené; žáci mladšího školního věku; komunikační kompetence
Klíčová slova anglicky
Education of children with special education needs; primary schools for hearing impaired; young aged pupils; communications competences
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 13. 9. 2014 12:36, PhDr. Lenka Hricová, Ph.D.
V originále
Článek prezentuje výsledky dílčího výzkumu z oblasti komunikačních kompetencí žáků prvního stupně základních škol pro sluchově postižené, žáků se speciálními vzdělávacími potřebami mladšího školního věku. Přestože se nejednalo o výzkum na běžných výchovně vzdělávacích zařízeních, ale na zařízeních zřízených pro žáky s určitým typem postižení, jsou zde však rovněž znát jisté integrační (inkluzivní) trendy, spíše však v kontextu sociálním než v kontextu školské inkluze.
Anglicky
The paper presents the results of the partial research from the field of the communication competences of pupils at primary schools for hearing impaired, young aged pupils with special education needs. Although it was not a research on schools of the generally educational stream, but on schools for pupils with some certain type of impairment, there are also certain integrative (inclusive) trends, but rather in the social context then in the context of school inclusion.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|