HRICOVÁ, Lenka. Vlivy rodiny na komunikační kompetence žáků základních škol pro sluchově postižené v České republice a v Německu. In XI. Mezinárodní konference k problematice osob se specifickými potřebami a VI. Mezinárodní dramaterapeutická konference. 2010. ISBN 978-80-903832-7-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Vlivy rodiny na komunikační kompetence žáků základních škol pro sluchově postižené v České republice a v Německu
Název anglicky Influences of Family at Communication Competences of Pupils at Primary Schools for Hearing Impaired in the Czech Republic and Germany
Autoři HRICOVÁ, Lenka.
Vydání XI. Mezinárodní konference k problematice osob se specifickými potřebami a VI. Mezinárodní dramaterapeutická konference, 2010.
Další údaje
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-903832-7-2
Klíčová slova česky komunikace; komunikační kompetence; komunikační formy; žáci základních škol pro sluchově postižené; sluchové postižení; rodina; rodinné prostředí; podpora rodiny
Klíčová slova anglicky communication; communication competences; communication forms; pupils at primary schools for hearing impaired; hearing impairment; family; family backround; family subvention
Změnil Změnila: PhDr. Lenka Hricová, Ph.D., učo 79581. Změněno: 20. 12. 2010 11:28.
Anotace
V příspěvku s názvem Vlivy rodiny na komunikační kompetence žáků základních škol pro sluchově postižené v České republice a v Německu bude zveřejněna část výsledků výzkumu k rigorózní práci autorky, která se týká komunikačních kompetencí žáků mladšího školního věku na základních školách pro sluchově postižené v České republice a v Německu, respektive německé spolkové zemi Baden-Württemberg. V rámci tohoto článku bude v souvislosti s komunikačními kompetencemi žáků poukázáno zejména na vlivy rodiny a bude zdůrazněna důležitost její role. Komunikace je jedním z nejdůležitějších cílů při vzdělávání žáků škol pro sluchově postižené a podmínkou pro úspěšné dosažení tohoto cíle je právě podpora ze strany rodiny, která představuje pro dítě velkou motivaci.
Anotace anglicky
In this paper named Influence of Family on Communication Competences of Pupils at Primary Schools for Hearing Impaired in the Czech Republic and in Germany will be published a part of the results of the autors research for the rigorous thesis with the theme communication competences of pupils at primary schools in the Czech Republic and in Germany, specify in land Baden-Württemberg. In this text will be pointed to influence of family in the context with communication competences and it will be accented the role of the family importance. Communication is one of the most important goals by the education of pupils at shools for hearing impaired and the condition for the successful achieving of this goal is right a subvention of the family, which constitutes a big motivation for a child.
VytisknoutZobrazeno: 1. 9. 2024 17:39