KLENKOVÁ, Jiřina a Veronika GIRGLOVÁ. Výuka anglického jazyka u žáků s narušenou komunikační schopností. In Havel, J., Filová, H. et al. Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Inclusive Education in Primary School. 1. vyd. Brno: Paido Brno, 2010, s. 225-232. ISBN 978-80-7315-202-4. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{914379, author = {Klenková, Jiřina and Girglová, Veronika}, address = {Brno}, booktitle = {Havel, J., Filová, H. et al. Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Inclusive Education in Primary School.}, edition = {1. vyd.}, keywords = {the pupil with impaired communication ability; communication competencies and skills; special educational needs; communication ability; the Framework Educational Plan; speech therapy; integration; foreign language teaching; English language teaching}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-7315-202-4}, pages = {225-232}, publisher = {Paido Brno}, title = {Výuka anglického jazyka u žáků s narušenou komunikační schopností}, year = {2010} }
TY - CHAP ID - 914379 AU - Klenková, Jiřina - Girglová, Veronika PY - 2010 TI - Výuka anglického jazyka u žáků s narušenou komunikační schopností VL - Neuveden PB - Paido Brno CY - Brno SN - 9788073152024 KW - the pupil with impaired communication ability KW - communication competencies and skills KW - special educational needs KW - communication ability KW - the Framework Educational Plan KW - speech therapy KW - integration KW - foreign language teaching KW - English language teaching N2 - Kapitola je zaměřena na vzdělávání integrovaných žáků s narušenou komunikační schopností v hlavním vzdělávacím proudu, konkrétně na výuku cizích jazyků (anglického jazyka) na 1.stupni běžných základních škol. V rámci první fáze výzkumného šetření byl ověřován počet integrovaných žáků s narušenou komunikační schopností v základních školách Jihomoravského regionu. Připravované následné výzkumné šetření je koncipováno na analýzu a bližší specifikace výuky anglického jazyka u těchto žáků v souladu s rámcovým vzdělávacím programem. ER -
KLENKOVÁ, Jiřina a Veronika GIRGLOVÁ. Výuka anglického jazyka u žáků s narušenou komunikační schopností. In \textit{Havel, J., Filová, H. et al. Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Inclusive Education in Primary School.}. 1. vyd. Brno: Paido Brno, 2010, s.~225-232. ISBN~978-80-7315-202-4.
|