KLENKOVÁ, Jiřina. Žák s narušenou komunikační schopností v období zahájení školní docházky. In Havel, J., Filová, H. et al. Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Inclusive Education in Primary School. 1. vydání. Brno: Paido Brno, 2010, s. 177-290, 14 s. ISBN 978-80-7315-202-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Žák s narušenou komunikační schopností v období zahájení školní docházky
Název česky Žák s narušenou komunikační schopností v období zahájení školní docházky
Název anglicky Pupils with Communication Disorders at the Beginning of School Attendance
Autoři KLENKOVÁ, Jiřina (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vydání. Brno, Havel, J., Filová, H. et al. Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Inclusive Education in Primary School. od s. 177-290, 14 s. 2010.
Nakladatel Paido Brno
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00045978
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-202-4
Klíčová slova česky školní zralost; komunikativní dovednosti; speciální vzdělávací potřeby; narušená komunikační schopnost
Klíčová slova anglicky school awareness; communication skills; special educational needs; impaired communication ability
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D., učo 1372. Změněno: 20. 12. 2010 19:06.
Anotace
Ve stati je prezentován výzkum v oblasti odkladů školní docházky u dětí s narušenou komunikační schopností. V rámci výzkumného šetření bylo ověřováno, zda je narušení komunikační schopnosti dítěte důvodem odkladu povinné školní docházky. Byla ověřována tvrzení, že v současné době narůstá počet dětí v předškolním věku a žáků škol základních, u nichž se projevuje narušení komunikační schopnosti.
Anotace anglicky
The article presents research in the field of postponement of school attendance for children with impaired communication ability. In this research was examined whether the impaired communication ability is the reason for postponement of school attendance. The statement, that is currently increasing the number of children in preschool age and primary school pupils, which manifests as the impaired communication ability, was verified.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 14. 6. 2024 20:48