2010
Postavení Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání na základních školách praktických ve městě Brně
CHALOUPKOVÁ, SoňaZákladní údaje
Originální název
Postavení Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání na základních školách praktických ve městě Brně
Název česky
Postavení Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání na základních školách praktických ve městě Brně
Název anglicky
Framework Educational Programme for Primary Education at Primary Schools for Pupils with Mild Intellectual Disabilities in Brno
Autoři
CHALOUPKOVÁ, Soňa (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, VÍTKOVÁ, M.; HAVEL, J. (eds.) Inkluzivní vzdělávání v primární škole, od s. 73-73, 2 s. 2010
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/10:00045994
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7315-199-7
Klíčová slova česky
Lehké mentální postižení; edukace žáků s lehkým mentálním postižením; základní škola praktická; speciální vzdělávací potřeby; Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání s přílohou upravující vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením; školní vzdělávací program
Klíčová slova anglicky
Mild mental handicap; education of pupils with mild mental handicap; special educational needs; Framework Educational Programme for Basic Education supplement for education of pupils with mild mental handicap; School Education Programme
Změněno: 1. 1. 2011 11:18, PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
V originále
Příspěvek je zaměřen na analýzu uplatnění a specifika školního vzdělávacího programu vytvořeného na základě Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání přílohy upravující vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením na základních školách praktických ve městě Brně. V článku je představen výzkum, který byl realizován ve třech základních školách praktických ve městě Brně v roce 2009. Jsou zde vyhodnoceny dílčí výsledky a prezentovány závěry šetření
Anglicky
The article deals with an analyse of use and specifics of the School Education Programme which is made under the Framework Educational Programme for Basic Education supplement for education of pupils with mild mental handicap at schools for pupils with mild mental handicap in Brno. The article presents a research, which was realized at three schools for pupils with mild mental handicap in Brno in the year 2009. There are interpreted partial results and presented conclusions of research
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|