SEDLÁČEK, Marek. Analýza hudebního softwaru v návaznosti na dotazníkové šetření na základních školách v ČR. Teoretické reflexe hudební výchovy. Brno: MU, 2010, roč. 6, č. 2, 6 s. ISSN 1803-1331.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Analýza hudebního softwaru v návaznosti na dotazníkové šetření na základních školách v ČR
Název česky Analýza hudebního softwaru v návaznosti na dotazníkové šetření na základních školách v ČR
Název anglicky Music Software Analysis in Response to a Questionnaire Survey at Elementary Schools in Czech Republic
Autoři SEDLÁČEK, Marek (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Teoretické reflexe hudební výchovy, Brno, MU, 2010, 1803-1331.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW Didakticko-metodické aspekty využití multimédií v hudební výchově na ZŠ, 2. číslo, 6. ročník časopisu Teoretické reflexe hudební výchovy
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00046011
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky hudební software; multimedia; hudební výchova
Klíčová slova anglicky music software; multimedia; music education
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. PhDr. Marek Sedláček, Ph.D., učo 1280. Změněno: 6. 4. 2011 13:13.
Anotace
Studie vychází z výsledků výzkumného projektu s názvem Výzkum využití multimediálních technologií v hudební výchově, který byl proveden v roce 2010 na základních školách ČR akademickými pracovníky a doktorandy Katedry hudební výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity. Jen 120 respondentů z 614 dotázaných učitelů má přímou zkušenost s hudebním softwarem. Nejčastěji používaný hudební software, pokud jde o učitele hudební výchovy, je Sibelius, Capella, Finale, Cubase, Cakewalk, Encore a Sequel. Studie analyzuje a srovnává výše uvedený software z hlediska přímé aplikovatelnosti v hudební výchově. Vyšlo také v angličtině in: Sedláček, M. (ed.) The Multimedia Technologies Applications in Music Education. Brno: MU, 2010, s.33-38. ISBN 978-80-210-5392-2.
Anotace anglicky
The study builds on the results of a research project entitled Multimedia Technologies Application in Music Education at Elementary Schools in Czech Republic, which was implemented in 2010 by academic staff and postgraduate students of Music Department, Faculty of Education, Masaryk University, Brno. Only 120 respondents of the 614 surveyed teachers have direct experience with music software. The most commonly used music software in terms of music education teacher is Sibelius, Capella, Finale, Cubase, Cakewalk, Encore and Sequel. The author of the study analyze and compare given music software in terms of direct applicability in music education. Published in English as well, in: Sedláček, M. (ed.) The Multimedia Technologies Applications in Music Education. Brno: MU, 2010, s.33-38. ISBN 978-80-210-5392-2.
Návaznosti
MUNI/A/1025/2009, interní kód MUNázev: Výzkum využití multimediálnich technologií v hudební výchově (Akronym: Hudmédia)
Investor: Masarykova univerzita, Výzkum využití multimediálnich technologií v hudební výchově, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 04:32