2010
Podpora žáků s postižením na přechodu mezi školou a zaměstnáním
PROCHÁZKOVÁ, LucieZákladní údaje
Originální název
Podpora žáků s postižením na přechodu mezi školou a zaměstnáním
Název česky
Podpora žáků s postižením na přechodu mezi školou a zaměstnáním
Název anglicky
The Support of Pupils with Disabilities on the Transition from the School to the Work
Autoři
PROCHÁZKOVÁ, Lucie (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
3. přepr. a rozšíř. vyd. Brno, Pipeková, J. (ed.) Kapitoly ze speciální pedagogiky, od s. 245-252, 8 s. 2010
Nakladatel
Paido Brno
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/10:00046012
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7315-198-0
Klíčová slova česky
žák s postižením; základní vzdělávání; profesní orientace; volba povolání; povolání; integrace na trh práce; podpora
Klíčová slova anglicky
pupil with disability; elementary education; vocational orientation; choice of vocation; occupation; integration into the job market; support
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 17. 2. 2011 16:55, PhDr. Lucie Matoušková, Ph.D.
V originále
Tato kapitola se zabývá profesní orientací a přípravou žáků s postižením, která je součástí základního vzdělávání, podporou při volbě povolání a při přechodu ze školy do zaměstnání. Prezentovány jsou dílčí výsledky několika výzkumných šetření.
Anglicky
This chapter deals with the vocational orientation of pupils with disabilities which is a part of the elementary education, with their support during the choice of the vocation and on the transition from the school to the world of work. There are presented results from some researches.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|