C 2010

Podpora žáků s postižením na přechodu mezi školou a zaměstnáním

PROCHÁZKOVÁ, Lucie

Základní údaje

Originální název

Podpora žáků s postižením na přechodu mezi školou a zaměstnáním

Název česky

Podpora žáků s postižením na přechodu mezi školou a zaměstnáním

Název anglicky

The Support of Pupils with Disabilities on the Transition from the School to the Work

Autoři

PROCHÁZKOVÁ, Lucie (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

3. přepr. a rozšíř. vyd. Brno, Pipeková, J. (ed.) Kapitoly ze speciální pedagogiky, od s. 245-252, 8 s. 2010

Nakladatel

Paido Brno

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/10:00046012

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7315-198-0

Klíčová slova česky

žák s postižením; základní vzdělávání; profesní orientace; volba povolání; povolání; integrace na trh práce; podpora

Klíčová slova anglicky

pupil with disability; elementary education; vocational orientation; choice of vocation; occupation; integration into the job market; support

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 17. 2. 2011 16:55, PhDr. Lucie Matoušková, Ph.D.

Anotace

V originále

Tato kapitola se zabývá profesní orientací a přípravou žáků s postižením, která je součástí základního vzdělávání, podporou při volbě povolání a při přechodu ze školy do zaměstnání. Prezentovány jsou dílčí výsledky několika výzkumných šetření.

Anglicky

This chapter deals with the vocational orientation of pupils with disabilities which is a part of the elementary education, with their support during the choice of the vocation and on the transition from the school to the world of work. There are presented results from some researches.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání