C 2010

Logopedická diagnostika narušeného vývoje řeči

BOČKOVÁ, Barbora a Jiřina KLENKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Logopedická diagnostika narušeného vývoje řeči

Název anglicky

Logopedic Assessment of Impaired Communication Ability

Autoři

BOČKOVÁ, Barbora (203 Česká republika, domácí) a Jiřina KLENKOVÁ (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1.vydání. Brno, Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami IV. Education of Pupils with Special Education Needs IV. od s. 85-98, 14 s. 2010

Nakladatel

Paido Brno

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/10:00046018

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7315-201-7

Klíčová slova česky

narušený vývoj řeči; diagnostický proces; testové metody; Heidelberský test řečového vývoje

Klíčová slova anglicky

developmental language disorder; diagnostic process; testing methods; the Heidelberg test

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 22. 3. 2011 05:45, PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.

Anotace

V originále

Stať je zaměřena na problematiku diagnostiky narušeného vývoje řeči. Hlavním cílem realizovaného výzkumného šetření bylo analyzovat metody a postupy aplikované v logopedické praxi.

Anglicky

This article focuses on the problems concerning the diagnostic process of the developmental language disorder. The main aim of the research was to analyse the application of the testing methods in the speech therapy practice.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání