BOČKOVÁ, Barbora a Jiřina KLENKOVÁ. Logopedická diagnostika narušeného vývoje řeči. In Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami IV. Education of Pupils with Special Education Needs IV. 1.vydání. Brno: Paido Brno, 2010, s. 85-98. ISBN 978-80-7315-201-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Logopedická diagnostika narušeného vývoje řeči
Název anglicky Logopedic Assessment of Impaired Communication Ability
Autoři BOČKOVÁ, Barbora (203 Česká republika, domácí) a Jiřina KLENKOVÁ (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1.vydání. Brno, Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami IV. Education of Pupils with Special Education Needs IV. od s. 85-98, 14 s. 2010.
Nakladatel Paido Brno
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00046018
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-201-7
Klíčová slova česky narušený vývoj řeči; diagnostický proces; testové metody; Heidelberský test řečového vývoje
Klíčová slova anglicky developmental language disorder; diagnostic process; testing methods; the Heidelberg test
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D., učo 67483. Změněno: 22. 3. 2011 05:45.
Anotace
Stať je zaměřena na problematiku diagnostiky narušeného vývoje řeči. Hlavním cílem realizovaného výzkumného šetření bylo analyzovat metody a postupy aplikované v logopedické praxi.
Anotace anglicky
This article focuses on the problems concerning the diagnostic process of the developmental language disorder. The main aim of the research was to analyse the application of the testing methods in the speech therapy practice.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 1. 6. 2024 01:01