SYSLOVÁ, Zora. Hodnocení průběhu vzdělávání jako jedna z oblastí vlastního hodnocení školy. Řízení školy. Speciál pro MŠ. Praha: Wolters Kluwer ČR a.s., 2010, VII, 2/2010, s. 9-12. ISSN 1214-8679.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Hodnocení průběhu vzdělávání jako jedna z oblastí vlastního hodnocení školy
Název anglicky The evaluation of educational development as one of the field of self-evaluation in the kindergarten
Autoři SYSLOVÁ, Zora (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Řízení školy. Speciál pro MŠ, Praha, Wolters Kluwer ČR a.s. 2010, 1214-8679.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00046061
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky sebehodnocení; kompetence učitelky; videotrenink interakcí; nástroje hodnocení
Klíčová slova anglicky self-assessment; tools of evaluation; teachers competence; video-practising of interactions
Změnil Změnila: doc. PhDr. Zora Syslová, Ph.D., učo 243595. Změněno: 19. 5. 2012 10:22.
Anotace
Příspěvek vychází z výzkumných šetření, které provedla autorka v rámci disertační práce. Snaží se poskytnout teoretická východiska, ale i metodická doporučení pro sebehodnocení učitelky mateřské školy. Pojmenovává některé kompetence učitelky, ale především kritéria, která pomáhají lépe vyhodnotit očekávanou kvalitu učitelčiny práce.
Anotace anglicky
The contribution comes out from research works, which has been completed by author in the frame of her dissertation. It intends to give the theoretical starting points and also methodical proposals for kindergarten teachers self-evaluation. It names some teachers competences but first of all the criterions which help to make the best interpretation of the quality of teachers work.
VytisknoutZobrazeno: 28. 7. 2024 06:44