2010
Sebehodnocení učitelky mateřské školy
SYSLOVÁ, ZoraZákladní údaje
Originální název
Sebehodnocení učitelky mateřské školy
Název anglicky
Self Evaluation of the Kindergartens Teacher
Autoři
SYSLOVÁ, Zora (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
První. Ostrava, Burkovičová, R. (ed.) Aktuální otázky preprimárního a primárního vzdělávání, od s. 248 - 256, 9 s. 2010
Nakladatel
Ostravská univerzita - Pedagogická fakulta
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/10:00046068
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7368-771-7
Klíčová slova česky
Sebehodnocení; hospitace; oblasti hodnocení; nástroje hodnocení; kritéria
Klíčová slova anglicky
selfevaluation; inspection; evaluating fields; tools of the evaluation; criterions
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 4. 3. 2011 14:18, doc. PhDr. Zora Syslová, Ph.D.
V originále
Příspěvek prezentuje výsledky předvýzkumu disertační práce zaměřené na problematikou hodnocení průběhu vzdělávání v mateřské škole. Práce je psána se snahou odpovědět na některé otázky související se zaváděním změn do práce mateřské školy, především pak práce učitelky. Z četných výzkumů vyplývá, že kvalita učitelovy práce má prokazatelně významný vliv na rozvoj dětí a výsledky žáků v učení.
Anglicky
The report presents the results of pre-research of the dissertation work oriented to the problems of the evaluation of the educational process in kindergarten. The work makes an effort to answer some questions concerning of the changes of the kindergartens work, first of all the teachers work. Some researches indicates that the quality of the teachers work has the demonstrable influence to the childrens development and to the results of their education.