2010
Vývoj a současný stav inkluzivního vzdělávání v České republice, Německu a v Anglii (Wales) - komparativní studie
VÍTKOVÁ, MarieZákladní údaje
Originální název
Vývoj a současný stav inkluzivního vzdělávání v České republice, Německu a v Anglii (Wales) - komparativní studie
Název česky
Vývoj a současný stav inkluzivního vzdělávání v České republice, Německu a v Anglii (Wales) - komparativní studie
Název anglicky
Development and Current Situation of Inclusive Education in the Czech Republic, Germany and England (Wales) - Comparative Study
Autoři
VÍTKOVÁ, Marie (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vydání. Brno, Bartoňová, M., Vítková, M. at al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami IV. Education of Pupils with Special Educational Needs IV. od s. 41-52, 12 s. 2010
Nakladatel
Paido
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/10:00046075
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7315-201-7
Klíčová slova anglicky
inclusive education; pupil with special education needs; mainstream school; legislation; reserch project; comparative study
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 26. 4. 2011 17:58, prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
V originále
Kapitola se zabývá posílením přístupu k inkluzivnímu vzdělávání ve školách hlavního vzdělávacího proudu v komparaci ČR, Německa a Anglie (Wales) díky ratifikaci Úmluvy o právech osob se zdravotním postižením (vydaná OSN v roce 2006) v celé řadě zemí. Obsah kapitoly doplňují výsledky pedagogických výzkumných šetření.
Anglicky
The chapter deal with strengthening inclusive approaches to education in mainstream schools and comparing the situation in the Czech Republic, Germany and England (Wales) based on the Convention on the Rights of Persons with Disabilities (issued by the United Nations in 2006) ratified by many contries. Chapter Contents supplemented with the results of educational surveys.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|