2010
Vzdělávání a terapie žáků s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami
VÍTKOVÁ, MarieZákladní údaje
Originální název
Vzdělávání a terapie žáků s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami
Název anglicky
Education and therapy of Pupils with severe disabilities and multiple disabilities
Autoři
VÍTKOVÁ, Marie (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vydání. Brno, Pipeková, J. et al. Kapitoly ze speciální pedagogiky, od s. 343-366, 24 s. 2010
Nakladatel
Paido
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/10:00046089
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7315-198-0
Klíčová slova anglicky
Pupil; Special Needs; Framework Educationl Programme for Basic Education; Inclusive Education; Severe Disabilities; multiple disabilities;
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 11. 4. 2011 14:08, prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
V originále
Kapitola charakterizuje edukaci a terapie žáků s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami. Text je doplněn příklady případových studií, které byly zpracovány ve výzkumných šetřeních. Dále analyzuje těžké postižení jako trvalé ohrožení vývoje a života a představuje koncept bazální stimulace.
Anglicky
The chapter deals the education and therapy of pupils with severe disabilities and multiple disabilities. The text is accompanied by examples of case studies, which were prepared in research investigations. Furthermore analyzes severe disability as a permanent threat to life and development and introduces the concept of basal stimulation.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|