C 2010

Rezultaty issledovanij - odaronnyj učenik v obučeniji russkomu jazyku

GRENAROVÁ, Renée

Základní údaje

Originální název

Rezultaty issledovanij - odaronnyj učenik v obučeniji russkomu jazyku

Název česky

Výsledky výzkumu - nadaný žák ve výuce ruštině

Název anglicky

Results of research - a gifted student in teaching Russian

Autoři

GRENAROVÁ, Renée (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vydání. Brno, Grenarová, R., Vítková, M. eds. Cizojazyčná výuka a nadaný žák. Foreign Language Teaching and a Gifted and Talented Pupil, od s. 68-89, 22 s. 2010

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

ruština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/10:00046093

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-5375-5

Klíčová slova česky

Výsledky výzkumu; vzdělávání; ruský jazyk; nadaný žák; učitel; základní škola; Jihomoravský kraj

Klíčová slova anglicky

Results of research; education; Russian language; gifted student; teacher; primary school; South Moravia

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 28. 3. 2013 22:06, PaedDr. Renée Grenarová, Ph.D. et Ph.D.

Anotace

V originále

Glava publikujet rezultaty eksperimentalnych issledovanij, kotoryje provodilis v ramkach issledovatelskogo projekta Osobyje potrebnosti detej v kontekste Ramočnoj programmy obrazovanija dlja načalnogo obrazovanija MSM 0021622443. V etoj glave rassmatrivajutsa nekotoryje aspekty isklučitelno talantlivych, isklučitelno prodvinutych i vysokorazvitych učenikov i studentov v obučeniji russkomu jazyku. Avtor predstavlajet rezultaty issledovanij s celju uznat, kak učitela i prepodavateli vosprinimajut rabotu s črezvyčajno talantlivymi i isklučitelno prodvinutymi i vysokorazvitymi učenikami-staršeklassnikami i studentami nižnich klassov gimnaziji v Južnomoravskoj oblasti.

Česky

Kapitola referuje o experimentálním šetření a výzkumu, jež byly uskutečněny v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání MSM 0021622443. Stať se zabývá vybranými aspekty problematiky nadaných a mimořádně pokročilých žáků ve výuce ruskému jazyku. Autorka uvádí výsledky výzkumného šetření, které si klade za cíl zjistit, jak vnímají práci s nadanými a mimořádně pokročilými žáky učitelé ruského jazyka na 2. stupni základních škol a v nižších ročnících víceletých gymnázií v Jihomoravském kraji.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání