2010
Podmínky inkluzivního vzdělávání žáků s SVP
BARTOŇOVÁ, Miroslava a Marie VÍTKOVÁZákladní údaje
Originální název
Podmínky inkluzivního vzdělávání žáků s SVP
Název česky
Podmínky inkluzivního vzdělávání žáků s SVP
Název anglicky
Terms inclusive education of pupils with special educational needs
Autoři
BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, domácí) a Marie VÍTKOVÁ (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
3. rozšíř. a přeprac. vyd. Brno, Pipeková, J. (ed.al) Kapitoly ze speciální pedagogiky, od s. 25-42, 17 s. 2010
Nakladatel
Paido Brno
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/10:00046100
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7315-198-0
Klíčová slova česky
podmínky inkluzivní vzdělávání žáci se speciálními vzdělávacími potřebami
Klíčová slova anglicky
Terms inclusive education of pupils with special educational needs
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 11. 4. 2011 13:59, prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
V originále
Kapitola se zabývá podmínkami inkluzivního vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole v České republice.Dále prezentuje výsledky výzkumného šetření realizované rámci řešení výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.
Anglicky
The chapter deals with the conditions integrativního and inclusive education of pupils with special educational needs at primary school in the Czech Republic.The chapter presents results of a research carried out during of the research project Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Education Programme for Primary Education.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|