C 2010

Podmínky inkluzivního vzdělávání žáků s SVP

BARTOŇOVÁ, Miroslava a Marie VÍTKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Podmínky inkluzivního vzdělávání žáků s SVP

Název česky

Podmínky inkluzivního vzdělávání žáků s SVP

Název anglicky

Terms inclusive education of pupils with special educational needs

Autoři

BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, domácí) a Marie VÍTKOVÁ (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

3. rozšíř. a přeprac. vyd. Brno, Pipeková, J. (ed.al) Kapitoly ze speciální pedagogiky, od s. 25-42, 17 s. 2010

Nakladatel

Paido Brno

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/10:00046100

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7315-198-0

Klíčová slova česky

podmínky inkluzivní vzdělávání žáci se speciálními vzdělávacími potřebami

Klíčová slova anglicky

Terms inclusive education of pupils with special educational needs

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 11. 4. 2011 13:59, prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.

Anotace

V originále

Kapitola se zabývá podmínkami inkluzivního vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole v České republice.Dále prezentuje výsledky výzkumného šetření realizované rámci řešení výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.

Anglicky

The chapter deals with the conditions integrativního and inclusive education of pupils with special educational needs at primary school in the Czech Republic.The chapter presents results of a research carried out during of the research project Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Education Programme for Primary Education.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání